"Πύλες του Αλεξάνδρου" Οι λαοί Γωγ και Μαγώγ από τα Τάρταρα. UFO στην αρχαιότητα: όπλα λέιζερ στην πολιορκία της Τύρου

Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο διάσημους στρατηλάτες και βασιλείς της αρχαιότητας, συνδέεται με πολλούς μύθους και θρύλους. Ένας από αυτούς είναι η ιστορία ότι σφράγισε τις πύλες που οδηγούσαν σε μυστηριώδη και απόκρυφα μέρη. Αυτή η παράδοση, που συχνά συνδέεται με τις Πύλες των Ινδιών, [έναν όρο που συχνά αναφέρεται σε πηγές της παράδοσης και της λαογραφίας] έχει εμπνεύσει πολλές ιστορίες και έχει γίνει αντικείμενο έρευνας και συζήτησης.
Αυτές οι "πύλες" φέρονται να είναι πύλες που οδηγούν σε άλλους κόσμους ή διαστάσεις, και ο Αλέξανδρος φέρεται να τις έκλεισε για να προστατεύσει τον κόσμο από τα κακά πνεύματα ή τις δυνάμεις που θα μπορούσαν να εισέλθουν.
Οι αναφορές σε αυτό το θέμα προέρχονται κυρίως από λαϊκές παραδόσεις και διάφορα απόκρυφα κείμενα, τα οποία δεν έχουν ιστορική βάση.
-----------
🔆✅
σχετικό βίντεο στον Κώδικα Μυστηρίων στις 10-8-24
Ο Μ.Αλέξανδρος και οι χάλκινες πύλες των ρυπαρών γενών; /Αποκαλύψεις για τα βιολογικά UFO!
-------------
Η φράση "ο Μέγας Αλέξανδρος σφράγισε τις πύλες των Ινδιών" αναφέρεται σε μια λαϊκή παράδοση που συνδέεται με την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Ασία. Σύμφωνα με την παράδοση, ο Αλέξανδρος κατάφερε να σφραγίσει τις πύλες που έκρυβαν τα βδελυρά έθνη των Γωγ και Μαγωγ. Αυτή η πράξη του Αλεξάνδρου έχει συνδεθεί με διάφορες μυθικές και θρησκευτικές παραδόσεις

Σύμφωνα με την παράδοση, ο Μέγας Αλέξανδρος κατάφερε να εντοπίσει και να σφραγίσει αυτές τις πύλες, προστατεύοντας έτσι τον κόσμο από την απειλή που αντιπροσώπευαν. Αυτή η πράξη του θεωρείται ως μία από τις πολλές ηρωικές ενέργειες που αποδίδονται στον Μακεδόνα βασιλιά και στρατηλάτη, ο οποίος έχει αφήσει ένα ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία της ανθρωπότητας. Οι πύλες αυτές, που συχνά αναφέρονται σε λαογραφικές πηγές και θρησκευτικά κείμενα, συμβολίζουν τα όρια μεταξύ του γνωστού και του άγνωστου κόσμου, καθώς και την ανθρώπινη προσπάθεια να περιορίσει τις απειλές που μπορεί να αντιμετωπίσει η κοινωνία.
Η ιστορία αυτή, παρόλο που δεν έχει επιβεβαιωθεί από αρχαιολογικά ευρήματα ή ιστορικά ντοκουμέντα, παραμένει ζωντανή στη συλλογική μνήμη και συχνά ερμηνεύεται ως μεταφορά για την ανθρώπινη δύναμη και την ικανότητα να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις. Είναι ενδιαφέρον πως αυτοί οι μύθοι και οι θρύλοι συνδέονται με την ιδέα της θεϊκής προστασίας και της ανθρώπινης επιθυμίας για ασφάλεια και σταθερότητα. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ως ιστορική φιγούρα, έχει ενσαρκώσει πολλές από αυτές τις ιδέες και έχει μετατραπεί σε ένα σύμβολο της ανθρώπινης επιδίωξης για κατανόηση και ελέγχου του αγνώστου.

Η ιστορία ότι ο Μέγας Αλέξανδρος σφράγισε τις πύλες που έκρυβαν τα έθνη των Γωγ και Μαγώγ είναι ένας μεσαιωνικός θρύλος. Σύμφωνα με αυτόν τον θρύλο, ο Μέγας Αλέξανδρος κατασκεύασε σιδερένιες πύλες στον Καύκασο για να κρατήσει μακριά τις ορδές των βαρβάρων από το βορρά, που συνήθως συνδέονται με τα έθνη των Γωγ και Μαγώγ
Αυτές οι πύλες, γνωστές ως "Πύλες του Αλεξάνδρου", συχνά ταυτίζονται με τις Κασπίες Πύλες του Ντερμπέντ [της πόλης Ντερμπέντ που σημαίνει «κλειστές πύλες» της Ρωσίας ή αλλού] ή το πέρασμα του Νταριάλ στο ομώνυμο φαράγγι (Dariel ή Darial). Παρόλο που η ιστορία αυτή είναι περισσότερο θρύλος παρά ιστορικό γεγονός, έχει επηρεάσει σημαντικά τη μεσαιωνική λογοτεχνία και τις παραδόσεις.
[Άλλη εναλλακτική θεωρία συνδέει τις Πύλες του Αλεξάνδρου, με το Αλεξάνδρειο Τείχος, στην νοτιοανατολική ακτή της Κασπίας Θάλασσας, 180 χιλιόμετρα, του οποίου, διασώζονται μέχρι σήμερα, αν και σε πολύ κακή κατάσταση.]

στην μεσαιωνική ταξιδιωτική λογοτεχνία, αρχίζοντας με τα Αλεξάνδρου ειδύλλια, έκδοση πιθανόν του 6ου αιώνα
Στα Αλεξάνδρου ειδύλλια, ο Μέγας Αλέξανδρος κυνηγά τους εχθρούς του σε ένα πέρασμα ανάμεσα σε δύο κορυφές στην περιοχή του Καυκάσου που είναι γνωστό ως τα «στήθη του Κόσμου» και αποφασίζει να φυλακίσει τα «βρώμικα έθνη» του βορρά, στα οποία περιλαμβάνονται οι Γωγ και Μαγώγ, πίσω από ένα τεράστιο τείχος από χάλυβα ή διαμάντια ή αδαμαντίνη (θεωρείτο το πλέον σκληρότερο υλικό). Με τη βοήθεια του Θεού, ο Αλέξανδρος και οι άνδρες του έκλεισαν το στενό πέρασμα, διατηρώντας τους απολίτιστους Γωγ και Μαγώγ μακριά από την λεηλασία των ειρηνικών νοτίων εδαφών. Η ακριβής φύση του περάσματος δεν είναι ποτέ ξεκάθαρη: Κάποιες πηγές λένε ότι είναι πέρασμα ανάμεσα σε βουνά, ενώ άλλες λένε ότι είναι ένα πέρασμα μεταξύ των κορυφών και της Κασπίας Θάλασσας.

---

Η Αποκάλυψη του Ιωάννη, το τελευταίο βιβλίο της Καινής Διαθήκης, περιγράφει τα γεγονότα που θα συμβούν στο τέλος των καιρών. Στο κεφάλαιο 20, οι Γωγ και Μαγώγ αναφέρονται ως σύμμαχοι του Σατανά που θα επιτεθούν στους πιστούς του Θεού μετά την χιλιετή βασιλεία του Χριστού.
Συγκεκριμένα, η Αποκάλυψη 20:7-8 λέει: "Και όταν συμπληρωθούν τα χίλια έτη, θα λυθεί ο Σατανάς από τη φυλακή του και θα βγει να πλανήσει τα έθνη που είναι στα τέσσερα σημεία της γης, τον Γωγ και τον Μαγώγ, να τους συγκεντρώσει για τον πόλεμο, των οποίων ο αριθμός είναι σαν την άμμο της θάλασσας."
Αυτή η αναφορά στους Γωγ και Μαγώγ έχει τις ρίζες της στην Παλαιά Διαθήκη, συγκεκριμένα στο βιβλίο του Ιεζεκιήλ, όπου περιγράφονται ως εχθροί του Ισραήλ που θα επιτεθούν στον λαό του Θεού στις έσχατες ημέρες. Στον Ιεζεκιήλ 38-39, ο Γωγ αναφέρεται ως ηγεμόνας από τη γη του Μαγώγ, και περιγράφεται μια μεγάλη μάχη όπου ο Θεός θα παρέμβει για να σώσει τον λαό Του.
Η εικόνα των Γωγ και Μαγώγ ως καταστροφικών δυνάμεων που θα επιτεθούν στους πιστούς του Θεού έχει επηρεάσει πολλές θρησκευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις. Αυτές οι προφητείες συχνά ερμηνεύονται συμβολικά, αντιπροσωπεύοντας τις δυνάμεις του κακού που θα αντιμετωπίσουν οι πιστοί πριν από την τελική νίκη του Θεού.
Η πίστη στην ύπαρξη των Γωγ και Μαγωγ, παρόλο που είναι αντικείμενο θρησκευτικών και μυθολογικών παραδόσεων, συνεχίζει να έχει οπαδούς και στον σύγχρονο κόσμο. Αυτές οι μορφές παραμένουν ζωντανές κυρίως μέσα από τις θρησκευτικές προφητείες και τις ερμηνείες των αγίων γραφών. Στην Εβραϊκή Βίβλο, ο Γωγ και ο Μαγωγ αναφέρονται ως εχθροί του λαού του Θεού, που θα εμφανιστούν στους έσχατους καιρούς, και η πίστη σε αυτή την προφητεία είναι ιδιαίτερα έντονη σε ορισμένες θρησκευτικές κοινότητες. Οι ερμηνείες ποικίλλουν, με κάποιους να θεωρούν τον Γωγ και τον Μαγωγ ως συμβολικές αναπαραστάσεις έθνων ή πνευματικών δυνάμεων, ενώ άλλοι τους βλέπουν ως πραγματικές, ιστορικές ή μελλοντικές απειλές. Η ιστορία τους είναι ενσωματωμένη σε πολλές πολιτισμικές και θρησκευτικές παραδόσεις, και η συνέχιση της πίστης σε αυτούς τους μύθους αντανακλά την ανθρώπινη ανάγκη για εξήγηση και κατανόηση των ανεξήγητων στοιχείων του κόσμου.
----
Ο Γωγ και ο Μαγωγ είναι δύο μυθικές φιγούρες που εμφανίζονται στις θρησκευτικές παραδόσεις και τις αποκαλυπτικές προφητείες της Βίβλου, ιδιαίτερα στα κεφάλαια 38 και 39 του βιβλίου του Ιεζεκιήλ. Σύμφωνα με τη βιβλική παράδοση, ο Γωγ είναι ο ηγέτης της γης του Μαγωγ και θα ηγηθεί μιας μεγάλης συμμαχίας εθνών εναντίον του λαού του Θεού στους "έσχατους καιρούς". Η προφητεία περιγράφει μια μεγάλη μάχη που θα λάβει χώρα και θα καταλήξει στην ολοκληρωτική ήττα του Γωγ και των συμμάχων του από τη θεϊκή παρέμβαση.
Ο Μαγωγ αναφέρεται ως ένας από τους επτά γιους του Ιάφεθ στη Γένεση, το πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, και συχνά συνδέεται με διάφορες βόρειες φυλές που ήταν γνωστές στους αρχαίους Εβραίους. Ο Ιουδαίος ιστορικός Φλάβιος Ιώσηπος ταυτίζει τους Μαγώγ με τους Σκύθες, μια ομάδα αρχαίων νομαδικών λαών που ζούσαν στις περιοχές της Κεντρικής Ασίας και της Ανατολικής Ευρώπης.

Στη χριστιανική εσχατολογία, ο Γωγ και ο Μαγωγ συχνά ερμηνεύονται ως συμβολικές αναπαραστάσεις του κακού και των δυνάμεων που θα αντιταχθούν στο θείο σχέδιο στο τέλος των καιρών. Η αναφορά τους στην Αποκάλυψη του Ιωάννη συνδέεται με την τελική μάχη μεταξύ του καλού και του κακού, γνωστή ως η μάχη του Αρμαγεδδών, όπου ο Γωγ και ο Μαγωγ θα εμφανιστούν ως εχθροί του Θεού.
Πέρα από τις θρησκευτικές ερμηνείες, οι μύθοι γύρω από τον Γωγ και τον Μαγωγ έχουν επηρεάσει τη λαογραφία και τη λογοτεχνία, προσφέροντας πλούσιο υλικό για συμβολισμούς και αλληγορίες. Στη μεσαιωνική Ευρώπη, ο Γωγ και ο Μαγωγ συχνά απεικονίζονταν ως βάρβαροι ή τέρατα που εγκλωβίστηκαν πίσω από τεράστιους τοίχους από τον Αλέξανδρο τον Μέγα, μια παράδοση που αντανακλά την ανθρώπινη επιθυμία για προστασία από το άγνωστο και το απειλητικό.
Στον σύγχρονο κόσμο, οι μύθοι του Γωγ και του Μαγωγ συνεχίζουν να εμπνέουν καλλιτέχνες, συγγραφείς και θεολόγους, προσφέροντας μια πλατφόρμα για την εξερεύνηση των θεμάτων της σύγκρουσης, της πνευματικότητας και της ανθρώπινης φύσης. Η διαχρονική τους παρουσία στην πολιτισμική κληρονομιά υπογραμμίζει την αξία των μυθικών αφηγήσεων και την ικανότητά τους να προκαλούν σκέψη και να προσφέρουν βαθύτερες ερμηνείες για την ανθρώπινη εμπειρία.

==================
Οι λαοί Γωγ και Μαγώγ από τα Τάρταρα
https://dzen.ru/a/XzWL7VcFLhHu2qBH


Ο Γωγ και ο Μαγώγ είναι λαοί από τα Τάρταρα, ζουν υπόγεια Είναι λάθος να αποκαλούμε τους Γκογκ εξωγήινους - αυτοί είναι οι ίδιοι μυστηριώδεις λαοί Γωγ και Μαγώγ, από τη Βίβλο, οι Γκρίζοι, αυτοί είναι οι έξυπνοι άνθρωποι τους που πετούν πάνω σε πιατάκια, οι αρχαίοι. apparatus "vimana",
Ακολουθεί ένα παράδειγμα απόσπασμα από τη συλλογή Tula, ένα χειρόγραφο του 18ου αιώνα που ανήκε στον I.P. Ζαχάρωφ. Παράθεση από το βιβλίο του Tikhonravov N.S. Μνημεία αποκηρυγμένης λογοτεχνίας Τ.2. - Αγία Πετρούπολη, 1863. - Σ. 259: «Στις έσχατες ημέρες στο τέλος του κόσμου, όπως λέει ο Ιεζεκιήλ ο προφήτης, λόγω της ανομίας των ανθρώπων ο Κύριος ο Θεός θα ανοίξει εκείνα τα βόρεια βουνά, και 24 από εκείνους τους ακάθαρτους βασιλιάδες θα βγουν από εκείνα τα βουνά..
Αυτά είναι τα ονόματά τους: Γκογκ , Μαγκόγκ, Ιναφάαζ, Νταφαφάολ...» και περαιτέρω «Ο Γωγ είναι φτερωτός, κρατείται από 29 άτομα, χωρισμένος σε τέσσερις χώρες με τέσσερις αλυσίδες, για να μην καταβροχθίσει όλους τους ανθρωποφάγους και άλλοι έχουν πόδια βοοειδών, κεφάλια σκύλων και άλλοι έχουν επτά χέρια».

[Η συλλογή Tula περιλαμβάνει ένα χειρόγραφο του 18ου αιώνα που ανήκε στον I.P. Ζαχάρωφ. Αυτό το χειρόγραφο αναφέρεται στο βιβλίο του Tikhonravov N.S., “Μνημεία αποκηρυγμένης λογοτεχνίας”, τόμος 2, που εκδόθηκε στην Αγία Πετρούπολη το 1863. Το έργο του Tikhonravov είναι σημαντικό για τη μελέτη της αποκηρυγμένης λογοτεχνίας και περιλαμβάνει σπάνια και ενδιαφέροντα κείμενα που δεν ήταν ευρέως γνωστά ή αποδεκτά στην εποχή τους]


[Ivan Petrovich Sakharov (29 Αυγούστου [10 Σεπτεμβρίου] 1807, Τούλα - 24 Αυγούστου [5 Σεπτεμβρίου] 1863, κτήμα Zarechye, περιοχή Valdai, επαρχία Novgorod) - Ρωσική
Ivan Petrovich Sakharov (1807-1863) - Ρώσος εθνογράφος-λαογράφος, αρχαιολόγος και παλαιογράφος. Σύντομη βιογραφία: Γεννήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 1807 στην Τούλα]

Η αποκηρυγμένη λογοτεχνία αναφέρεται σε έργα που, για διάφορους λόγους, δεν έγιναν αποδεκτά από την κυρίαρχη λογοτεχνική ή πολιτική τάξη της εποχής τους. Αυτά τα έργα συχνά περιλαμβάνουν θέματα ή απόψεις που θεωρούνταν αμφιλεγόμενα, αιρετικά ή επικίνδυνα.

Ένα παράδειγμα είναι τα αποκηρυγμένα ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη, όπως η συλλογή “Η μουσική των νησιών μου” που εκδόθηκε ιδιωτικά το 1941 και αργότερα αποκηρύχθηκε από τον ίδιο τον ποιητή1. Αυτά τα έργα συχνά δεν περιλαμβάνονται στις επίσημες συλλογές των συγγραφέων και μπορεί να έχουν διασωθεί μόνο σε λίγα αντίτυπα ή χειρόγραφα.

Η αποκηρυγμένη λογοτεχνία μπορεί να προσφέρει μια μοναδική ματιά στις κοινωνικές, πολιτικές και πολιτιστικές συνθήκες της εποχής της, καθώς και στις προσωπικές απόψεις και τις εσωτερικές συγκρούσεις των δημιουργών της. Συχνά, αυτά τα έργα ανακαλύπτονται και εκτιμώνται εκ νέου πολλά χρόνια μετά την αρχική τους απόρριψη

-----------------------------------
Προέλευση
Ο Αδάμ και η Εύα-έχουν 2 γιους, τον Κάιν και τον Άβελ, γεννιούνται με τα δίδυμα, τα κορίτσια τους και ο Άβελ πρέπει να παντρευτεί- το δίδυμο του Κάιν και αντίστροφα, ο Κάιν ζηλεύει και δεν δίνει το δίδυμο του για τον Άβελ.Ο Αδάμ τους προσφέρει την κρίση του Θεού, κάνουν θυσίες, ο Αδάμ καταλαβαίνει από τον καπνό ότι ο Κάιν είναι λάθος.Ο Κάιν σκοτώνει τον Άβελ.Ο Θεός αφήνει τον Κάιν χωρίς το έλεός του, (σχεδόν κατάρες), κανείς δεν τον αγγίζει, κανένα θηρίο του αγρού, (έτσι το καταλαβαίνω, κάτι σαν τηλεκίνηση) ο Κάιν τρέχει μακριά με το δίδυμο του και την παντρεύεται.Δεν είναι σαφές πού ακριβώς τρέχει μακριά, είναι πιθανό να πάει υπόγεια για να κρυφτεί από τα μάτια του Θεού.εκεί γεννιούνται άσχημα παιδιά, (στενά συνδεδεμένος, συγγενικός γάμος), δεν ήταν για τίποτα που έπρεπε να διασταυρωθούν με αδελφές συζύγους.Είναι πιθανό ότι εκεί Προστέθηκε ακτινοβολία, υπόγεια.Αυτό άλλαξε το DNA των απογόνων τους. Αντί του δολοφονημένου Άβελ, ο Αδάμ γεννά έναν άλλο γιο, τον Σεθ, από τον οποίο καταγόμαστε. Οι απόγονοι του Κάιν, φρικιά σύμφωνα με τις έννοιές μας, [τέρατα σύμφωνα με τα πρότυπά μας] γίγαντες, καταβρόχθισαν τα πάντα και άρχισαν να τρώνε ανθρώπους, τους απογόνους του Σεθ, να γαμάνε ό, τι κινείται, και να κάνουν μαγικά. Στη συνέχεια, ο παγκόσμιος κατακλυσμός, μόνο ο Νώε και η οικογένειά του επέζησαν, αλλά ένας λίγο πολύ κανονικός [φυσιολογικός] γίγαντας ονόματι OG τον βοήθησε να φτιάξει την κιβωτό, (AJ) στην αρχαία πρωτογλώσσα (οι γλώσσες που διαχωρίστηκαν αργότερα, κατά την κατασκευή του Πύργου της Βαβέλ)

Ο Νώε για αυτό επέτρεψε στον Ογκ [OG]να κρατηθεί από την κιβωτό, έτσι επέζησε. Ο Ογκ υποσχέθηκε ότι θα συμπεριφερόταν καλά και θα υπηρετούσε τον Νώε και τους γιους του. ο Ογκ ήταν επίσης ένας μακρόβιος άντρας, βρήκε τον Αβραάμ, είχε απογόνους από γυναίκες με χαμηλή κοινωνική ευθύνη και ξεκίνησε εκ νέου, ονομάζονται Νιφελίμ στη Βίβλο, μετά Ρεφαΐμ, τότε εμφανίζεται ο προφήτης Δαβίδ, ο οποίος σκοτώνει τον Γολιάθ.(Ιαλούτ)

Ο Θεός διατάζει τον Δαβίδ να εξολοθρεύσει εντελώς τους Χετταίους, τους Αμορραίους, τους Χαναναίους, τους Φερεζαίους, τους Ιουδαίους και τους Ιεβουσαίους, επειδή ο Κύριος ο Θεός σου σε διέταξε να το κάνεις αυτό. Δευτερονόμιο 20:17-Δευτ 20: 17: @τ επειδή αυτοί είναι όλοι απόγονοι του Ογκ και των παιδιών του, δηλαδή, οι γίγαντες άρχισαν να πολλαπλασιάζονται ξανά, ένας άλλος πόλεμος μαζί τους παρέμεινε στην ιστορία ως πόλεμος με τους Τιτάνες-Τιτανομαχία, στους ελληνικούς μύθους" τότε εμφανίζεται ο Μέγας Αλέξανδρος, πολεμά μαζί τους, αν και αυτό είναι όλο που ο Αφανάσιεφ το περιέγραψε καλύτερα: «Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας βασιλιάς.το όνομά του ήταν Μέγας Αλέξανδρος. Ήταν παλιά, πολύ καιρό πριν, οπότε ούτε οι παππούδες μας, οι προπάππους, οι προπάππους, ούτε οι πρόγονοί μας θα θυμούνται. Αυτός ο βασιλιάς ήταν ένας από τους ήρωες, ένας ήρωας. Κανένας ισχυρός άνθρωπος στον κόσμο δεν θα μπορούσε να τον νικήσει. Του άρεσε να πολεμά και ο στρατός του ήταν εντελώς ηρωικός. Ο Τσάρος Μέγας Αλέξανδρος θα πολεμήσει εναντίον οποιουδήποτε πολεμήσει - θα κερδίσει τα πάντα. Και κατέκτησε όλα τα βασίλεια της γης υπό την [εξουσία] κυριαρχία του. Και πήγε στην άκρη [στα πέρατα] του κόσμου και βρήκε τέτοιους λαούς που, ανεξάρτητα από το πόσο γενναίος ήταν, τους φοβόταν: είναι πιο άγριοι από άγρια θηρία και τρώνε ζωντανούς ανθρώπους.ένας από αυτούς έχει ένα μάτι και αυτό στο μέτωπό του, και ένας άλλος έχει τρία μάτια. ένα άλλο έχει μόνο ένα πόδι, και ένα άλλο έχει τρία, και τρέχουν τόσο γρήγορα όσο ένα βέλος πετάει από ένα τόξο. Το όνομα αυτών των λαών ήταν Γκόγκι και Μαγκόγκι. [Gogi και Magog]

Ωστόσο, ο Τσάρος Μέγας Αλέξανδρος δεν απέφυγε αυτούς [δεν πτοήθηκε από αυτούς] τους υπέροχους λαούς * άρχισε να πολεμά μαζί τους. Το αν διεξήγαγε πόλεμο μαζί τους για μεγάλο χρονικό διάστημα ή για μικρό χρονικό διάστημα είναι άγνωστο.μόνο οι θεϊκοί λαοί φοβήθηκαν και άρχισαν να τρέχουν μακριά από αυτόν. Τους κυνήγησε, τους οδήγησε και τους οδήγησε σε τέτοιες παραγκουπόλεις [φτωχογειτονιές], αβύσσους και βουνά, που ούτε σε παραμύθι θα μπορούσαν να ειπωθούν ούτε να γραφτούν με στυλό. Εκεί κρύφτηκαν από τον Τσάρο Μέγα Αλέξανδρο. Τι τους έκανε ο Τσάρος Αλέξανδρος; Έφερε ένα βουνό με ένα άλλο θησαυροφυλάκιο επάνω τους, και έβαλε σάλπιγγες στο θησαυροφυλάκιο, και επέστρεψε στη γη του. Οι άνεμοι θα φυσούν στις καμινάδες και θα φουντώσει ένα φοβερό ουρλιαχτό.; Κάθονται εκεί φωνάζοντας: "Ω, ο Μέγας Αλέξανδρος είναι ακόμα ζωντανός!"Αυτοί οι Γκογκ και οι Μαγκόγκ είναι ακόμα ζωντανοί και τρέμουν για τον Αλέξανδρο, αλλά θα βγουν πριν από το τέλος του κόσμου."Τους οδήγησε υπόγεια, στα Τάρταρα και σφράγισε την έξοδο τους από το [υπόγειο] έδαφος με έναν τοίχο από ειδικό κράμα μετάλλων, αυτό περιγράφεται ήδη στο Κοράνι - το κεφάλαιο του Σπηλαίου, λέει επίσης ότι αφού ο Αλέξανδρος μπλόκαρε την είσοδο από τα Τάρταρα με τοίχο, πολεμούν μόνο μεταξύ τους.

Στα αραβικά, ονομάζονται λαοί Yajudj και Majudj.Αυτά είναι τα ονόματα των απογόνων του Ιάφετ, από τους οποίους εξαπλώθηκαν στη γη με νέο τρόπο.Οι Νεάντερταλ είναι και αυτοί. Γέτι, νάνοι,Γκαργκόιλ,καλικάντζαροι, Γοργόνες,άρχοντες, Σάτυροι, λευκομάτηδες, λυκάνθρωποι, δράκοι, φίδια κ. λπ. αυτές είναι όλες οι ποικιλίες τους.Η λέξη "υπέροχο" προέρχεται από την περιγραφή τους.Η λέξη " μαγεία "έχει επίσης τη ρίζα" Μαγκόγκ " από το όνομα της οικογένειας Μαγκόγκ. Η συλλαβή Aj, ag βρίσκεται συχνά στο όνομά τους, όλα αυτά είναι ηχώ του ονόματός τους στην πρωτογλώσσα, Σουμέρια, η οποία αποτελεί μέρος της ομάδας των σημιτικών γλωσσών. Οι γκρίζοι (ένας κλασικός "αλλοδαπός" με σημάδια γενετικού υδροκεφάλου [υδροκεφαλία] είναι ένα από τα είδη με προηγμένη νοημοσύνη, που πετούν με ένα αρχαίο αεροσκάφος «vimana» " (UFO - αν και αυτό είναι το σημερινό όνομα, έχουν ήδη αναγνωριστεί [εντοπιστεί]). Οι περισσότερες από τις ποικιλίες τους έχουν ψυχικά [εξωαισθητηριακά] χαρακτηριστικά, όλοι το πήραν από τον Κάιν, τον οποίο κανένα θηρίο του αγρού δεν μπορούσε να ξεπεράσει, όπως είναι γραμμένο στη Βίβλο. Προβαίνουν σε μια εισβολή,[Κάνουν πρόβες εισβολής] την οποία ονομάζουμε αποκάλυψη, ή Αρμαγεδδώνα, από το όνομα της περιοχής όπου θα γίνει η μάχη μας μαζί τους.Όπως είναι γραμμένο στο Κοράνι, θα κατακλυστούν από μια πανδημία μετά την αναχώρησή τους, από την οποία θα πεθάνουν όλοι ταυτόχρονα, επειδή δεν έχουν εμβολιαστεί., ο αριθμός τους υπόγεια είναι κολοσσιαίος, πολύ μεγαλύτερος από τον πληθυσμό της Γης.Μετά το θάνατό τους, θα λιώνουμε τα όπλα τους για πολλά ακόμη χρόνια.Η κυβέρνηση των ΗΠΑ τους αποκαλεί εξτρεμόφιλους.Το γεγονός ότι υποτίθεται ότι είναι εξωγήινοι μας ενσταλάζει έτσι ώστε να μην υπάρχει πανικός.Οι φωνές τους μπορούν να ακουστούν αν ακούσετε τους ήχους από το εξαιρετικά βαθύ πηγάδι Kola.
Κατά τον Μεσαίωνα, υπήρχε μια πολύ διαδεδομένη πεποίθηση ότι οι λαοί του Γωγ και του Μαγώγ περίμεναν το τέλος του κόσμου πίσω από το τείχος, όπου ο Μέγας Αλέξανδρος τους [έκλεισε] κλείδωσε στην εποχή του. Κατά τη διάρκεια των εκστρατειών του, φέρεται να συναντήθηκε με άθλιους [ποταπούς] ανθρώπους που τρέφονται με ανθρώπινη σάρκα και περιφράχτηκαν με τοίχο και [έστησαν πύλες] έβαλαν μια πύλη. Οι πηγές λένε ότι οι σφραγισμένες πύλες ήταν κατασκευασμένες από "σουνκλίτη" ή "ασινγκίτη" (φαίνεται να είναι μεταγραφή από την Ελληνική), ένα υλικό που δεν φοβάται τη φωτιά ή το σίδηρο.
Αν θυμάμαι καλά, για πρώτη φορά η σύνδεση μεταξύ Αλέξανδρου και Γωγ και Μαγώγ εμφανίστηκε στην "αποκάλυψη" του ψευδο-Μεθόδιου της Πάταρας (νομίζω τον 5ο αιώνα). Στους δυτικοευρωπαϊκούς χάρτες, στα βορειοανατολικά, απεικονιζόταν συχνά το "τείχος του Γωγ και του Μαγώγ".
Η "Αποκάλυψη" δεν φαίνεται να ήταν δημοφιλής στη Δυτική Ευρώπη, αν και οι πληροφορίες για τον Γωγ και τον Μαγώγ σε σχέση με το Μακεδονικό ήταν γνωστές (μέσω άλλων συγγραφέων), αλλά στη Ρωσία αυτό το έργο ήταν πολύ γνωστό και δημοφιλές και διανεμήθηκε σε χειρόγραφα τουλάχιστον μέχρι τον XVIII [18ο] αιώνα. σίγουρα.Είναι ενδιαφέρον ότι όταν τόσο η Ρωσία όσο και η Δύση. Η Ευρώπη αντιμετώπισε τους Τατάρ-Μογγόλους, τους ονόμασαν ομόφωνα Γωγ και Μαγώγ. στους μεταγενέστερους καταλόγους υπάρχουν ενδιαφέρουσες και μερικές φορές αστείες προσθήκες και υστερόγραφο σχετικά με το πόσο άλλαξε η εμφάνιση του Γωγ και του Μαγώγ στις αντιλήψεις των ανθρώπων. Κάποτε με ενδιέφερε λίγο πόσο διατηρήθηκε η ταύτιση στις αναπαραστάσεις της Ρωσίας (προ-Πετρου Α΄ εποχή, τσάρος 1682 έως το 1725): ο Γωγ και ο Μαγώγ είναι Τατάροι. Σε μερικά μεταγενέστερα αντίγραφα της " Αποκάλυψης "υπήρχαν κεφάλαια" για τους απομονωμένους Τατάρους", τα οποία δείχνουν με διαφάνεια μια τέτοια ταύτιση. Σε αυτά, ο Γωγ και ο Μαγώγ μετατρέπονται σε βασιλιάδες ακάθαρτων λαών και απεικονίζονται ως ανθρωπόμορφα όντα.
https://dzen.ru/a/XzWL7VcFLhHu2qBH
==============================
Γωγ και Μαγώγ: γιατί η Ρωσία συνδέθηκε μαζί τους
16 Μαΐου 2022

https://dzen.ru/a/YoFmZ3ChLAutgT3A

Η προφητεία για τον Γωγ και τον Μαγώγ πιο συχνά από άλλες βιβλικές αποκαλύψεις έγινε αντικείμενο πολιτικών εικασιών. Ο πόλεμος που εξαπέλυσαν αυτοί οι λαοί, σύμφωνα με τη διαδεδομένη ερμηνεία της Αγίας Γραφής, θα γίνει ένα από τα γεγονότα της Αποκάλυψης.
Πόλεμος Γωγ και Μαγώγ
Ο Γωγ και ο Μαγώγ συζητούνται λεπτομερέστερα στο βιβλίο του Ιεζεκιήλ. Μέσω του προφήτη του ο Κύριος απευθύνεται στον Γωγ, πρίγκιπα του Ρος, του Μεσέχ και του Τουβάλ. Αν και ο Ιεζεκιήλ απευθύνει τα λόγια του στον άρχοντα που θα κυβερνήσει στη γη του Μαγώγ στο τέλος του χρόνου, πρώτα από όλα προειδοποιεί τον λαό του Ισραήλ. Οι Εβραίοι που επιστρέφουν από τη διασπορά δεν πρέπει να ξεχνούν την ασφάλειά τους, αφού ο τρομερός πρίγκιπας Γωγ θα σχεδιάσει να κατακτήσει τα «βουνά του Ισραήλ».
«Θα σηκωθώ σε μια απεριφραγμένη γη, θα πάω στους ανέμελους ανθρώπους που ζουν αμέριμνοι, όλοι ζουν χωρίς τοίχους και δεν έχουν κλειδαριές ούτε πόρτες», - έτσι θα σκεφτεί ο πρίγκιπας Γκογκ, σύμφωνα με το κείμενο της Γραφής .
Ο Γωγ θα θελήσει να ληστέψει τον λαό του Ισραήλ, «συγκεντρωμένο από τα έθνη, που ασχολούνται με τη γεωργία και το εμπόριο». Μαζί με τον Γωγ, σύμφωνα με την προφητεία, πολλά έθνη θα πρέπει να επιτεθούν στο Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένου του Ιράν, της Αιθιοπίας και της Λιβύης, καθώς και «Ο Γκόμερ με όλα τα στρατεύματά του» και το «Τογκάρμ από τα σύνορα του Βορρά». Θα εισβάλουν στο Ισραήλ και έτσι θα προκαλέσουν την οργή του Θεού. Ο πολυάριθμος στρατός του Γωγ θα πεθάνει, και ο Θεός Γιαχβέ θα ρίξει φωτιά στη γη του Μαγώγ. Οι ορδές του Γκογκόβ, όπως είπε ο προφήτης, ο λαός του Ισραήλ «θα θάψει στην κοιλάδα εκείνων που περνούν στα ανατολικά της θάλασσας». Οι Ισραηλινοί θα χρησιμοποιήσουν τα όπλα που άφησαν οι εχθροί τους στο πεδίο της μάχης ως καυσόξυλα για επτά ολόκληρα χρόνια.
Για άλλη μια φορά ο Γωγ και ο Μαγώγ αναφέρονται στις τελευταίες γραμμές της «Αποκάλυψης» του Ιωάννη του Θεολόγου. Αναφέρεται ότι αυτά τα έθνη θα συμμετάσχουν στην επίθεση στο «στρατόπεδο των αγίων και στην αγαπημένη πόλη». Αυτό θα συμβεί μετά τη χιλιετή αιχμαλωσία του Σατανά, όταν θα ελευθερωθεί ξανά από τη φυλακή και «θα βγει για να εξαπατήσει τα έθνη στις τέσσερις γωνιές της γης». Ωστόσο, αυτή η επίθεση θα καταλήξει σε αποτυχία και ο διάβολος θα ριχτεί, όπως λέει ο Απόστολος Ιωάννης, «στη λίμνη της φωτιάς».

Προέλευση
Στους ακροατές του Ιεζεκιήλ τα ονόματα Γωγ και Μαγώγ ήταν αρκετά γνωστά. Νωρίτερα στο κείμενο της Βίβλου εμφανίζονται στο βιβλίο της Γένεσης. Ο Μαγκώγ, ο Τουβάλ και ο Μεσέχ αναφέρονται στους απογόνους του Ιάφεθ, ενός από τους τρεις γιους του Νώε, του οποίου τα παιδιά κατοικούσαν στη Γη μετά τον Κατακλυσμό. Αργότερα, αυτά τα ονόματα διαχωρίστηκαν από συγκεκριμένους ηγεμόνες και άρχισαν να προσδιορίζουν ολόκληρα έθνη.
Έτσι, στο Μεσαίωνα, η ιδέα του Γωγ και του Μαγώγ προέκυψε ως λαοί κλειδωμένοι από τον Μέγα Αλέξανδρο στα βουνά πέρα ​​από την Κασπία Θάλασσα. Αυτή η ερμηνεία αποτυπώθηκε ακόμη και σε μεσαιωνικούς χάρτες. Επιπλέον, ο Γωγκ και ο Μαγόγκ συνδέονταν επίσης με τους πολεμοχαρείς νομάδες του Τζένγκις Χαν.
Αργότερα, οι Ινδοευρωπαίοι άρχισαν να κατατάσσονται στον Ιαφητικό κλάδο των λαών. Επομένως, οι διερμηνείς της Γραφής άρχισαν να αναζητούν τον Γωγ και τον Μαγώγ ανάμεσά τους. Πολλοί συγγραφείς πιστεύουν ότι το "Rosh, Meshech and Tubal" είναι σύμφωνο με τα ονόματα "Russia", "Moscow" και "Tobolsk" (δηλαδή Σιβηρία). Η εναλλαξιμότητα του «Roche» και του «Rus» βρίσκεται ακόμη και στα ρωσικά χρονικά. Ο συντάκτης του The Tale of Bygone Years, σύμφωνα με τον ερευνητή Dmitry Dobrovolsky, δανείστηκε από τους Βυζαντινούς την ιδέα να ταυτίσουν τη χώρα τους με το βασίλειο του Γωγ και του Μαγώγ. Ο χρονικογράφος έκανε επίσης τη δική του συμβολή στην κατασκευή μιας τέτοιας εικόνας, φέρνοντας αυτούς τους βιβλικούς χαρακτήρες πιο κοντά στους πρίγκιπες Igor και Oleg.
Κατά τη διάρκεια του Κριμαϊκού Πολέμου ακούστηκαν κηρύγματα στη Μεγάλη Βρετανία από τον πάστορα John Cumming, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ο Gog ήταν ο Τσάρος Νικόλαος Α' που επιτέθηκε στην Τουρκία.

[Ο Κριμαϊκός Πόλεμος (Οκτώβριος 1853 - Φεβρουάριος 1856) υπήρξε η ένοπλη σύγκρουση μεταξύ της Ρωσικής Αυτοκρατορίας από τη μία πλευρά και των συμμαχικών δυνάμεων της Βρετανικής Αυτοκρατορίας, της Γαλλικής Αυτοκρατορίας, της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και του Βασιλείου της Σαρδηνίας από την άλλη πλευρά.]

Το θέμα του Γωγ και του Μαγώγ έγινε δημοφιλές τον 20ο αιώνα στους Αμερικανούς Προτεστάντες, ιδιαίτερα στους λεγόμενους «Χριστιανοσιωνιστές». Στη δεκαετία του 1970, το βιβλίο «The Great Former Planet Earth», γραμμένο από τον τηλεευαγγελιστή Hal Lindsey, πούλησε εκατομμύρια αντίτυπα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτός ο συγγραφέας υποστήριξε ότι η Σοβιετική Ένωση είναι το ίδιο τρομακτικό «Γωγ και Μαγώγ» που θα οργανώσει έναν πυρηνικό Αρμαγεδδώνα επιτιθέμενος στο Ισραήλ. Σύμφωνα με τον Hal Lindsey, οι Ηνωμένες Πολιτείες θα έπρεπε να υπερασπιστούν τη χώρα της Μέσης Ανατολής σε αυτή τη σύγκρουση.

Σήμερα, η αρχαία προφητεία επανέρχεται μερικές φορές στη θρησκευτική και πολιτική ρητορική. Συγκεκριμένα, ορισμένοι ραβίνοι προέβλεψαν έναν επικείμενο «πόλεμο Γωγ και Μαγώγ» το 2020. Το αν θα συμβεί κάτι τέτοιο, ο χρόνος θα το δείξει. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο - η ταύτιση με τον Γωγ και τον Μαγώγ, που απευθύνεται σε ορισμένους Ρώσους, είναι ουσιαστικά αμφίβολη, αφού αυτές οι φυλές, σύμφωνα με τη Βίβλο, είναι πάντα μεταξύ εκείνων που καταστρέφονται.
https://dzen.ru/a/YoFmZ3ChLAutgT3A

================
Παρατηρήσεις UFO στην αρχαιότητα: όπλα λέιζερ  στον στρατό του Μεγάλου Αλεξάνδρου
https://www.pravda-tv.com/2020/01/ufo-sichtungen-in-der-antike-ein-schiffsanker-im-kirchendach-und-laserwaffen-gegen-die-armee-von-alexander-dem-grossen/

Το 332 π.Χ. , ο Μέγας Αλέξανδρος πολιόρκησε το φοινικικό φρούριο της Τύρου - τα τείχη ύψους 17 μέτρων θεωρήθηκαν απόρθητα. Αλλά αυτό που συνέβη τον έβδομο μήνα της πολιορκίας από τον στρατό του Αλεξάνδρου ακούγεται πραγματικά εκπληκτικό:
«Μια μέρα αυτές οι ιπτάμενες ασπίδες, όπως τις έλεγαν, εμφανίστηκαν ξαφνικά πάνω από το στρατόπεδο των Μακεδόνων. Πέταξαν σε τριγωνικό σχηματισμό, με επικεφαλής έναν εξαιρετικά μεγάλο, οι άλλοι είχαν μόνο το μισό του μέγεθος. Συνολικά ήταν πέντε κομμάτια. Έκαναν κύκλο αργά πάνω από την Τύρο καθώς χιλιάδες πολεμιστές και από τις δύο πλευρές σταματούσαν τη μάχη και παρακολουθούσαν έκπληκτοι.
Ξαφνικά μια λάμψη φωτός ήρθε από το μεγαλύτερο πλοίο, χτυπώντας τα τείχη και προκαλώντας την κατάρρευσή τους, ακολούθησαν άλλες λάμψεις και κατέστρεψαν τοίχους και πύργους σαν να ήταν από πηλό, ανοίγοντας το δρόμο στους επιτιθέμενους. Οι ιπτάμενες ασπίδες έκαναν κύκλους πάνω από την πόλη για άλλη μια φορά και μετά εξαφανίστηκαν γρήγορα προς τα πάνω μέχρι που σύντομα εξαφανίστηκαν στον γαλάζιο ουρανό».
Αυτό που είδαν οι παρατηρητές και οι γραφείς της πόλης πάνω από την Τύρο παραμένει μυστήριο μέχρι σήμερα, αλλά η παράδοση λέει σχεδόν σαν ο στρατός του Μεγάλου Αλεξάνδρου να υποστηριζόταν από τη σύγχρονη τεχνολογία - αλλά από πού προήλθε; Την έστειλαν χρονοταξιδιώτες από το μέλλον ή προερχόταν από το διάστημα;

[Η πολιορκία της Τύρου από τον Μέγα Αλέξανδρο το 332 π.Χ. είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά στρατιωτικά επιτεύγματα της αρχαιότητας. Η Τύρος ήταν μια ισχυρή φοινικική πόλη με τείχη ύψους 17 μέτρων, που θεωρούνταν απόρθητα. Ο Αλέξανδρος, όμως, κατάφερε να κατασκευάσει έναν μόλο για να συνδέσει την πόλη με την ηπειρωτική χώρα και να χρησιμοποιήσει πολιορκητικές μηχανές για να καταστρέψει τα τείχη.
Η ιστορία με τις “ιπτάμενες ασπίδες” είναι ένας θρύλος που δεν έχει ιστορική τεκμηρίωση. Αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια της πολιορκίας, εμφανίστηκαν ιπτάμενα αντικείμενα που βοήθησαν τον Αλέξανδρο να καταστρέψει τα τείχη της πόλης με λάμψεις φωτός. Αυτή η αφήγηση είναι πιθανότατα προϊόν φαντασίας ή μεταγενέστερης μυθοπλασία
[Ο μόλος είναι μια στενόμακρη κατασκευή από πέτρες, τσιμέντο ή άλλα υλικά, που χρησιμοποιείται για το δέσιμο και το φόρτωμα των πλοίων, καθώς και για την προστασία του λιμανιού. Συχνά λειτουργεί ως προκυμαία ή προβλήτα, παρέχοντας ένα ασφαλές σημείο για τα πλοία να αγκυροβολούν και να εκφορτώνουν τα εμπορεύματά τους.
Στην περίπτωση της πολιορκίας της Τύρου από τον Μέγα Αλέξανδρο, ο μόλος ήταν μια τεχνητή γέφυρα που κατασκευάστηκε για να συνδέσει την ηπειρωτική χώρα με το νησί της Τύρου, επιτρέποντας στον στρατό του Αλέξανδρου να προσεγγίσει και να καταστρέψει τα τείχη της πόλης]
------------
Η αρχαία πόλη της Τύρου βρίσκεται στη σημερινή περιοχή του Λιβάνου, στις ακτές της Μεσογείου. Η Τύρος ήταν ένα από τα σημαντικότερα φοινικικά κέντρα και είχε μεγάλη στρατηγική σημασία λόγω της θέσης της και του ισχυρού της στόλου.
Σήμερα, η Τύρος είναι γνωστή ως Σουρ (Sour) και αποτελεί σημαντικό αρχαιολογικό χώρο με πολλά ερείπια από την αρχαιότητα, συμπεριλαμβανομένων των τειχών και των λιμανιών της] 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χωριό της Σκωτίας όπου συμβαίνουν ανεξήγητα φαινόμενα. Bonnybridge-- το μέρος με τις περισσότερες θεάσεις UFO στον κόσμο

Club of Rome -- Αποπληθυσμοποίηση του Πλανήτη Γη. Επιτροπή των 300

Ατζέντα 2030:Στρατηγικές μείωσης του πληθυσμού