Η δικηγόρος Holzeisen για τη συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ:

Η δικηγόρος Holzeisen για τη συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ: Αρχές μιας δικτατορίας στον τομέα της υγείας
Ιούλιος 29, 2023
Οι άνθρωποι πρέπει να εκπαιδευτούν σχετικά με τη συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ και τις ακόμη πιο επικίνδυνες αλλαγές στους διεθνείς κανονισμούς υγείας, εφόσον αυτό εξακολουθεί να είναι δυνατό στα μέσα ενημέρωσης, προειδοποιεί η δικηγόρος Δρ Renate Holzeisen. Σύμφωνα με την ίδια, η απειλή μιας υγειονομικής δικτατορίας μπορεί να αποτραπεί μόνο με την πίεση του λαού.

© Ρενάτε Χόλζεϊσεν
Δικηγόρος Δρ Renate Holzeisen

Από Felicitas Rabe

Από την αρχή της λεγόμενης πανδημίας του κορωνοϊού, η Ιταλίδα δικηγόρος επιχειρήσεων Δρ Renate Holzeisen έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τα ατομικά δικαιώματα αυτοδιάθεσης και την κυριαρχία των κρατών. Η μεγαλύτερη ανησυχία τους [το μεγαλύτερο μέλημά της] είναι να εκπαιδεύσουν τον πληθυσμό και τους πολιτικούς φορείς λήψης αποφάσεων σχετικά με τη σχεδιαζόμενη αντιδημοκρατική δικτατορία στον τομέα της υγείας. Η κάτοικος του Νότιου Τιρόλου θεωρεί επίσης ότι αυτό είναι το κύριο καθήκον των φωτισμένων, διεθνώς δικτυωμένων δικηγόρων.

Απόφαση τον Μάιο: Ενάντια στην παγκόσμια κυριαρχία του ΠΟΥ επί κυρίαρχων κρατών

Η Renate Holzeisen είναι στο διοικητικό συμβούλιο του ευρωπαϊκού παραρτήματος [του ευρωπαϊκού κλάδου ] της αμερικανικής οργάνωσης " Children's Health Defense ", η οποία ιδρύθηκε από τον σημερινό προεδρικό υποψήφιο και δικηγόρο Robert Francis Kennedy junior του Δημοκρατικού Κόμματος των ΗΠΑ. Συνεργάζεται επίσης με τη νεοσύστατη Διεθνή Ένωση Δικηγόρων για την Ελευθερία για να σταματήσει η δικτατορία του ΠΟΥ. Ο στενότερος συνεργάτης της είναι ιδίως ο Ελβετός δικηγόρος Philipp Kruse.
Η Holzeisen απευθύνει έκκληση στους δημοσιογράφους να συμμετάσχουν στην εκπαίδευσή τους σχετικά με τις συνέπειες της σχεδιαζόμενης συνθήκης του ΠΟΥ για την πανδημία και των τροποποιήσεων του Διεθνούς Υγειονομικού Κανονισμού (ΔΥΚ), έστω και μόνο προς το δικό τους επαγγελματικό συμφέρον . Διαφορετικά, λόγω της λογοκρισίας που ελέγχεται από τον ΠΟΥ, οποιασδήποτε αντίθετης γνώμης – για παράδειγμα σε θέματα πολιτικής για την υγεία και το κλίμα – σύντομα δεν θα υπήρχε ανεξάρτητη δημοσιογραφία.

Σε μια συνέντευξη με τον συγγραφέα στις 20 Ιουλίου, η Δρ Renate Holzeisen έδωσε μια επισκόπηση των προηγουμένως ελάχιστα γνωστών λεπτομερειών της προγραμματισμένης μεταφοράς εξουσίας από τα κράτη μέλη στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ταυτόχρονα, υπογράμμισε τον άμεσο κίνδυνο της συνακόλουθης κατάργησης των δημοκρατιών.

Σημαντικές διαφορές μεταξύ της τροποποίησης της Συνθήκης της ΠΟΥ για τις πανδημίες και των τροποποιήσεων του Διεθνούς Υγειονομικού Κανονισμού

Πρώτον, η δικηγόρος εξήγησε ποιος πιστεύει ότι είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος των προγραμματισμένων αλλαγών στη συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ και στον Διεθνή Υγειονομικό Κανονισμό [ στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας ]. Για τον σκοπό αυτό, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η τροποποιημένη συνθήκη του ΠΟΥ για την πανδημία πρέπει να επικυρωθεί ενεργά από καθένα από τα 196 κράτη μέλη προτού τεθεί σε ισχύ στην αντίστοιχη εθνική τους επικράτεια.

Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τις προγραμματισμένες αλλαγές στον Διεθνή Υγειονομικό Κανονισμό (ΔΥΚ) [ τις προγραμματισμένες αλλαγές στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας (IHR)].
https://www.who.int/news/item/21-04-2023-governments-hold-third-round-discussions-on-proposed-amendments-to-the-international-health-regulations-(2005)

Ο τροποποιημένος ΔΥΚ θα τεθεί αυτόματα σε ισχύ ως «ήπιος νόμος» για κάθε χώρα μέλος αφού εγκριθεί με απλή πλειοψηφία στη Διεθνή Συνέλευση Υγείας του ΠΟΥ τον Μάιο του 2024. Εκτός εάν μια χώρα μέλος απορρίψει ρητά τις προγραμματισμένες αλλαγές εντός δέκα μηνών από την επόμενη συνεδρίαση του ΠΟΥ τον Μάιο του 2024.



[σχετικό δημοσίευμα: Διεθνής Διάσκεψη Δικηγόρων: Πρέπει να σταματήσουμε τη δικτατορία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ]

Και είναι ακριβώς αυτή η διαφορά που δεν γίνεται κατανοητή ακόμη και από τους λίγους πολιτικούς που εξακολουθούν να είναι επικριτικοί, η δικηγόρος ανησύχησε: «Οι πολιτικοί δεν γνωρίζουν ότι η αλλαγή στον ΔΥΚ τίθεται αυτόματα σε ισχύ εάν παραμείνετε παθητικοί. Οι σχεδιαζόμενες αλλαγές στον ΔΥΚ συνιστούν πολύ μεγαλύτερη απειλή για τη δημοκρατία από ό,τι η νέα συνθήκη του ΠΟΥ για την πανδημία που πρόκειται να εγκριθεί, ιδίως λόγω αυτού του τρόπου αυτόματης έναρξης ισχύος τους. Η υιοθέτηση της σχεδιαζόμενης συνθήκης του ΠΟΥ απαιτεί πλειοψηφία δύο τρίτων στην Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας και επίσης μια επακόλουθη ρητή επικύρωση από τις μεμονωμένες χώρες μέλη.

Κατά την άποψη της Renate Holzeisen, ωστόσο, είναι πιθανώς η πρόθεση να εφαρμοστούν οι αλλαγές του ΔΥΚ που θα τεθούν αυτόματα σε ισχύ «κάτω από το ραντάρ» του κοινού, δημοσιοποιώντας παράλληλα τη νέα συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ.

"Ο ΔΥΚ από μόνος του οδηγεί στην εισαγωγή μιας δικτατορίας στον τομέα της υγείας", δήλωσε η Holzeisen.

Σύμφωνα με το σχέδιο, στη συνέχεια θα εναπόκειται στον Γενικό Διευθυντή του ΠΟΥ και σε μια μικρή και «απολύτως ασαφή [σκοτεινή] στον τρόπο διορισμού της» επιτροπή εμπειρογνωμόνων του ΠΟΥ να αποφασίσει εάν και πότε θα υπάρξει διεθνής ή ακόμη και περιφερειακή κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την υγεία. Τα επιμέρους κράτη μέλη δεν θα έχουν πλέον λόγο στην απόφαση σχετικά με την πραγματική ύπαρξη της κατάστασης μιας πανδημίας – ούτε θα έχουν λόγο στα αντίμετρα. Η δικηγόρος εξήγησε:

«Με τον νέο τρόπο. Το άρθρο 12 του ΔΥΚ προβλέπει την επέκταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης διεθνούς ενδιαφέροντος για τη δημόσια υγεία (PHEIC - Public Health Emergency of International Concern - health έκτακτης ανάγκης διεθνούς εμβέλειας) μόνο σε περιφερειακές εικαζόμενες [υποτιθέμενες] καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, οι οποίες μπορούν να καθοριστούν με δική του πρωτοβουλία από τον Γενικό Γραμματέα της ΠΟΥ, χωρίς οι αρχές και η κυβέρνηση της χώρας αυτής να μπορούν να λάβουν απόφαση επί του θέματος κατά τη διακριτική τους ευχέρεια. Αυτή είναι η οριστική εγκατάσταση του μηχανισμού αυτο-ενδυνάμωσης [αυτοεξουσιοδότησης] του ΠΟΥ. Τότε δεν θα υπάρχει ανεξάρτητο εποπτικό όργανο. [ανεξάρτητος φορέας ελέγχου]. Στο μέλλον, θα είναι ακόμη πιο εύκολο για τον ΠΟΥ να κηρύξει κατάσταση πανδημίας και να αναγκάσει τα κράτη μέλη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ακόμη περισσότερο από πριν (ή μόνιμα)».
Ανασκόπηση: Πώς ο ΠΟΥ δημιούργησε την πανδημία Corona και άνοιξε το δρόμο για ένα μαζικό πείραμα γενετικής μηχανικής

Σε μια περίοδο τριών ετών και τριών μηνών κατά τη διάρκεια της πανδημίας SARS-CoV-2, θα μπορούσαμε ήδη να βιώσουμε τι σήμαινε να είσαι στα χέρια των λεγόμενων «ειδικών», υπενθύμισε η Holzeisen την εποχή της κατάστασης έκτακτης ανάγκης και τους σχετικούς περιορισμούς και μέτρα για τα θεμελιώδη δικαιώματα. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο των Corman, Drosten και άλλων , η ύπαρξη πανδημίας κορώνας προσδιορίστηκε μέσω δοκιμών PCR, αν και η δοκιμή PCR δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη διάγνωση εάν ένα άτομο ήταν μολυσματικό.


[σχετικό δημοσίευμα--Τεστ Corona: Τα εργαστήρια PCR κερδίζουν δισεκατομμύρια με πολιτική υποστήριξη]
Εκτός από αυτό το θεμελιώδες σφάλμα, το πρωτόκολλο Corman-Drosten από τον Ιανουάριο του 2020 περιέχει και άλλα απίστευτα επιστημονικά λάθη. Ως εκ τούτου, μια ομάδα διεθνώς αναγνωρισμένων επιστημόνων ζήτησε την απόσυρση του έργου Corman-Drosten - ένα σχέδιο για το τεστ PCR SARS-CoV-2 - σε ένα έγγραφο ανάκλησης, Αλλά ακόμα και τότε έγινε σαφές [φανερό] ότι ο ΠΟΥ δεν ενδιαφερόταν για επιστημονικά στοιχεία.

Εξάλλου, τα λεγόμενα «θετικά κρούσματα» παγκοσμίως εκτινάχθηκαν στα ύψη μόνο μετά τη δημοσίευση του πρωτοκόλλου δοκιμής Corman-Drosten PCR (στο δελτίο του ΠΟΥ στα μέσα Ιανουαρίου 2020), υπενθυμίζει η Holzeisen. Ως αποτέλεσμα, ο ΠΟΥ κήρυξε το PHEIC, δηλαδή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω πανδημίας, στις 30 Ιανουαρίου 2020. Όταν μια συνεχώς αυξανόμενη διεθνής ομάδα επιστημόνων απαίτησε να αποσυρθεί η δημοσίευση του πρωτοκόλλου Corman-Drosten λόγω θεμελιωδών ελαττωμάτων - όπως ο μεγάλος αριθμός κύκλων αξιολόγησης, ο οποίος συχνά οδήγησε σε «θετικά» αποτελέσματα - ο ΠΟΥ εξακολουθούσε να μην αντιδρά. Μέχρι το τέλος του 2020, δηλαδή μέχρι την εισαγωγή των λεγόμενων «εμβολίων» COVID-19, επιτρεπόταν να προσδιοριστεί τουλάχιστον το 97% των ψευδών υποτιθέμενων αριθμών κρουσμάτων σε περίοδο ενός έτους.

Και μόνο μετά την κυκλοφορία «εκστρατειών εμβολιασμού» με αυτές τις πειραματικές, γενετικά τροποποιημένες ενέσεις σε πολλά μέρη του κόσμου, ο ΠΟΥ εξέδωσε σύσταση προς τους χρήστες του τεστ PCR τον Δεκέμβριο του 2020: θα πρέπει επίσης να δοθεί προσοχή στην παρουσία συμπτωμάτων της νόσου και στις παραμέτρους που είναι σημαντικές για την εφαρμογή αυτών των δοκιμών.



[σχετικό δημοσίευμα Συνέντευξη: Γιατί δεν υπάρχει ανοιχτή συζήτηση για τα οφέλη των τεστ PCR κατά τη διάρκεια της πανδημίας;]

Η Ιταλίδα δικηγόρος το αξιολόγησε ως απλή ενέργεια άλλοθι των υπευθύνων του ΠΟΥ. Τον Δεκέμβριο του 2020, το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, δηλαδή «η εντυπωσιακή απόδειξη μιας υποτιθέμενης διεθνούς έκτακτης ανάγκης για την υγεία μέσω των τεχνητά δημιουργημένων αριθμών κρουσμάτων», είχε ήδη επιτευχθεί. Ταυτόχρονα, αποτράπηκε η χρήση υπαρχόντων φαρμάκων για τη θεραπεία υποτιθέμενων συμπτωμάτων COVID-19 (ιβερμεκτίνη, υδροξυχλωροκίνη, αντιφλεγμονώδη φάρμακα κ.λπ.). Με αυτόν τον τρόπο, η βασική νομική απαίτηση για τη λεγόμενη έγκριση υπό όρους (στην ΕΕ) και τη λεγόμενη έγκριση έκτακτης ανάγκης (στις ΗΠΑ κ.λπ.) δημιουργήθηκε από τα «εμβόλια» COVID-19.

Ο στόχος ήταν να εφαρμοστούν δοκιμασμένες πειραματικές ουσίες γενετικής μηχανικής σε ένα μαζικό πείραμα στην ανθρωπότητα, οι οποίες δεν είχαν προηγουμένως δοκιμαστεί ως προς την αποτελεσματικότητα και την ασφάλειά τους μέσω προκλινικών και κλινικών μελετών. Αυτή η προσέγγιση είναι το μεγαλύτερο έγκλημα, εξήγησε η δικηγόρος:

«Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας που έχει διαπραχθεί ποτέ, διότι επηρεάζει δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, 451 εκατομμύρια πολίτες μόνο στην ΕΕ».

Οι ουσίες που ενσωματώνονται στα «εμβόλια» δεν έχουν δοκιμαστεί ποτέ για τη γονοτοξικότητά τους, την καρκινογένεση και τη μεταλλαξιογένεση – δηλαδή την πιθανή τροποποίηση του DNA, του ανθρώπινου γονιδιώματος. Ωστόσο, είναι γνωστό από τη δεκαετία του 1970 ότι το RNA μπορεί επίσης να μεταγραφεί αναδρομικά στο DNA. Με τους εμβολιασμούς, ο ΠΟΥ - και για τους πολίτες της ΕΕ επίσης η ΕΕ - εφαρμόζει ένα προφανές «χειρότερο σενάριο όσον αφορά τον κίνδυνο για την υγεία και τη ζωή».Η Holzeisen κατέστησε σαφές:

«Και ως εκ τούτου είναι επίσης ένα απολύτως χειρότερο σενάριο εάν ο Γενικός Γραμματέας του ΠΟΥ με μια ομάδα εμπειρογνωμόνων οποιουδήποτε είδους, η οποία δεν λογοδοτεί σε κανέναν, σύντομα θα επιτρέπεται να επιβάλλει αυθαίρετα διεθνείς και περιφερειακές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία παγκοσμίως ή μεμονωμένα στις χώρες μέλη σύμφωνα με το άρθρο 12 του ΔΥΚ».

Η θέσπιση του τροποποιημένου Διεθνούς Υγειονομικού Κανονισμού σημαίνει το τέλος ενός δημοκρατικού νομικού συστήματος

Εάν, μετά την εισαγωγή του ΔΥΚ, ο ΠΟΥ κηρύξει κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την υγεία παγκοσμίως ή ακόμη και σε μία μόνο χώρα, τότε όλες οι χώρες μέλη - συμπεριλαμβανομένης της Ιταλικής Δημοκρατίας, για παράδειγμα, εάν δεν αντιταχθούν ουσιαστικά στον ΔΥΚ από τον Μάιο του 2024 εντός της περιόδου των 10 μηνών - θα πρέπει να εφαρμόσουν αμέσως τις πλέον «δεσμευτικές συστάσεις» του ΠΟΥ από την άποψη αυτή. Σε κάθε χώρα της ΕΕ, προετοιμάζεται ήδη η σύσταση αρμόδιων εποπτικών αρχών [αρμόδιων αρχών παρακολούθησης] για τον σκοπό αυτό.



[σχετικό δημοσίευμα Μέλος του προσωπικού του ΠΟΥ ζητά «να δοθεί προτεραιότητα στα μέτρα που περιορίζουν τις ατομικές ελευθερίες»]
Πρέπει να παρακολουθούν την εφαρμογή των μέτρων που ορίζει ο ΠΟΥ και να ελέγχουν εάν έχουν επιτευχθεί οι καθορισμένοι στόχοι. Για παράδειγμα, θα πρέπει να ελέγξουν αν το 70% του πληθυσμού έχει «καρφωθεί»«[αιχμηριωθεί»]. (Αυτός ήταν ένας προκαθορισμένος στόχος κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.)

Σύμφωνα με το άρθρο 44 των σχεδιαζόμενων τροποποιήσεων του ΔΥΚ, τα κράτη μέλη θα είναι επίσης υποχρεωμένα να αλληλοβοηθούνται για την καταπολέμηση των «ψευδών ή αναξιόπιστων» πληροφοριών σχετικά με τις επιδημίες. Επιπλέον, θα πρέπει να μεταφέρουν στο εθνικό τους δίκαιο την υποχρεωτική καταπολέμηση (επίσης εικαζόμενων) ψευδών πληροφοριών. Η δικηγόρος κατέστησε σαφές:
«Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον θα υπάρχει μόνο η «επίσημη αλήθεια του ΠΟΥ». Οι επικριτικές φωνές αποσιωπούνται ή ακόμη και διώκονται με πλήρη λογοκρισία που έχει συμφωνηθεί βάσει του «δικαίου των συμβάσεων».

Τα τελευταία τρεισήμισι χρόνια, το δικαστικό σώμα και τα κοινοβούλια έχουν παγιδευτεί στο δόγμα του ΠΟΥ, το οποίο δεν βασίζεται σε στοιχεία και σίγουρα δεν είναι δημοκρατικό. Σχετικά με το θέμα αυτό, η Holzeisen δήλωσε:
«Τα κοινοβούλια έχουν ήδη αποδείξει ότι δεν έχουν καμία αίσθηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων και δεν γνωρίζουν τι περιέχουν τα συντάγματά τους».

Στο μέλλον, το δικαστικό σώμα και το κοινοβούλιο θα είναι ακόμη λιγότερο πιθανό να έρθουν σε αντίθεση με αυτό το δόγμα του ΠΟΥ. Αυτό θα σήμαινε μαζική επέκταση των αρμοδιοτήτων και de facto γενική αναθεώρηση του συντάγματός μας και των μορφών διακυβέρνησής μας. Από τυπική νομική άποψη, αυτό δεν θα ήταν καθόλου επιτρεπτό. Αλλά τα τελευταία τρία χρόνια, θα μπορούσαμε να δούμε βασικές συνταγματικές αρχές να αγνοούνται ξαφνικά στο όνομα μιας λεγόμενης διεθνούς έκτακτης ανάγκης για την υγεία.



[σχετικό δημοσίευμα: Νέα συνθήκη του ΠΟΥ για την πανδημία: με έλεγχο των τροφίμων και της γεωργικής παραγωγής]

Παρεμπιπτόντως, είπε η δικηγόρος, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνο οι χώρες μέλη που είναι εταίροι στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Βασικοί εταίροι του ΠΟΥ είναι ομάδες συμφερόντων, όπως το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates ή η ΜΚΟ Gavi . Ως «παρασκηνιακές οργανώσεις», θα καθόριζαν την πολιτική του ΠΟΥ και έτσι θα ήταν οι πραγματικοί κυβερνήτες.

Αυτό που ο ΠΟΥ θέλει να αποφασίσει μόνο τον Μάιο του 2024 εφαρμόζεται ήδη στην ΕΕ


Αυτό που ούτε οι πολίτες ούτε οι βουλευτές γνωρίζουν, εξήγησε η Holzeisen στη συνέχεια: στην ΕΕ, οι τροποποιημένοι Διεθνείς Υγειονομικοί Κανονισμοί ξεκινούν ήδη με κανονισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, για παράδειγμα, στις 23 Νοεμβρίου 2022, ο κανονισμός 2022/2371 της ΕΕ αποφασίστηκε από το Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της ΕΕ για τη συνεργασία μεταξύ της ΕΕ και του ΠΟΥ και των κρατών μελών του.
[κανονισμό της ΕΕ αριθ. 2022/2371 να συνεργαστούν μεταξύ της ΕΕ και του ΠΟΥ και των κρατών μελών της. ]
Η ενισχυμένη συνεργασία εξυπηρετεί την εφαρμογή της έννοιας «ΜΙΑ ΥΓΕΙΑ», η οποία περιλαμβάνει την πρόληψη μεταδοτικών ασθενειών μέσω εμβολιασμού και την πρόληψη των κινδύνων για την υγεία που σχετίζονται με το κλίμα.

Λόγω της εικαζόμενης επιτυχίας των λεγόμενων πιστοποιητικών COVID-19, η ΕΕ, σε συνεργασία με τον ΠΟΥ, επιθυμεί να εισαγάγει ένα ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού παγκοσμίως, το οποίο στη συνέχεια θα χρησιμεύσει επίσης ως πάσο. Σύμφωνα με την δικηγόρο, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε ότι όταν εισήχθησαν αυτά τα πιστοποιητικά COVID-19 στον Κανονισμό 2021/953 της ΕΕ της 14ης Ιουνίου 2021, δηλώθηκε ρητά ότι δεν υπήρχαν ακόμη στοιχεία σχετικά με το εάν ή σε ποιο βαθμό οι λεγόμενοι «εμβολιασμοί» COVID-19 θα εμπόδιζαν τη μόλυνση και τη μολυσματικότητα των ατόμων που έλαβαν θεραπεία με αυτά.

Επιπλέον, η έκθεση έγκρισης για το εμβόλιο των Pfizer-BioNTech που εκπονήθηκε επίσημα από τον EMA είχε ήδη δημοσιευθεί τον Φεβρουάριο του 2021 – στη σελίδα 97 στο σημείο 2.5.4 «Συμπεράσματα σχετικά με την κλινική αποτελεσματικότητα» – ότι τα λεγόμενα εμβόλια κατά της COVID-19 δεν είχαν δοκιμαστεί ούτε εγκριθεί για τον σκοπό αυτό. Ωστόσο, με τη Σύσταση της ΕΕ 2023/1339 της 27ης Ιουνίου 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεχίζει να συνιστά στα κράτη μέλη να συνεχίσουν να εκδίδουν αυτό το «πιστοποιητικό COVID-19, το οποίο συνιστά απόλυτη ανοησία». Σε συνεργασία με τον ΠΟΥ, πρόκειται να χρησιμοποιηθεί με αυταρχικό και μεροληπτικό τρόπο παγκοσμίως στο πλαίσιο της παγκόσμιας διεθνούς «πιστοποίησης υγείας».

Κοινωνική και οικονομική συμμετοχή μόνο με ψηφιακά «πιστοποιητικά υγείας»

Εάν οι πολίτες δεν σταματούσαν αμέσως αυτή τη μοιραία εξέλιξη – και ειδικά σε επίπεδο ΕΕ – θα μπορούσαν να κυκλοφορούν ελεύθερα στο μέλλον μόνο μέσω ψηφιακών πιστοποιητικών εμβολιασμού, εξήγησε ο δικηγόρος τη νέα κατάσταση. Η κοινωνική και οικονομική συμμετοχή, δηλαδή η συμμετοχή στην κοινωνική ζωή, θα ήταν τότε νομικά δυνατή μόνο για όσους θα μπορούσαν να αποδείξουν με «ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας» ότι δήθεν δεν είναι «μολυσματικοί».



[σχετικό δημοσίευμα--Χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Gates και Rockefeller: Ο ΠΟΥ δημοσιεύει οδηγίες για ψηφιακό διαβατήριο εμβολίων ]

Αυτό που δεν θα εφαρμοστεί εδώ σε επίπεδο ΠΟΥ μέχρι το 2024, για τον σκοπό αυτό, μια νέα Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με την ονομασία HERA συστάθηκε ήδη στην ΕΕ τον Σεπτέμβριο του 2021 – μια Αρχή Ετοιμότητας και Αντιμετώπισης Καταστάσεων Έκτακτης Υγειονομικής Ανάγκης (HERA). [( HERA : Health Emergency Preparedness and αρμόδιες αρχές).]

Στην ΕΕ, για παράδειγμα, η μονοπώληση της πολιτικής υγείας έχει ήδη θεσμοθετηθεί, αν και οι συνθήκες της ΕΕ δεν το επιτρέπουν. Σύμφωνα με το άρθρο 168 της Συνθήκης για τη λειτουργία της ΕΕ, το πραγματικό έργο της HERA και, ως εκ τούτου, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εν προκειμένω δεν καλύπτεται νομικά, εξήγησε η δικηγόρος.

Με άγνωστες διαδικασίες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε ήδη αγοράσει εκ των προτέρων δισεκατομμύρια πειραματικά «εμβόλια» γενετικής μηχανικής για το μέλλον. Οι προαγορές έγιναν «για λογαριασμό των κρατών μελών τους» από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η οποία «είχε κολλήσει σε μια κατάρρευση συγκρούσεων συμφερόντων». Εν τω μεταξύ, αυτή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προετοιμάζεται μέσω της HERA για υποχρεωτική συμμόρφωση με τις συστάσεις της και εκείνες του ΠΟΥ. Ήδη, τα θεσμικά όργανα της ΕΕ καταστέλλουν την υποτιθέμενη διάδοση «ψευδών πληροφοριών».
[Τα θεσμικά όργανα της ΕΕ αναλαμβάνουν ήδη δράση κατά της εικαζόμενης διάδοσης «ψευδών πληροφοριών] Ως παράδειγμα,η Holzeisen ανέφερε τις απειλές των γραφειοκρατών της ΕΕ εναντίον του Twitter. Αυτή η εντελώς αντιδημοκρατική προσέγγιση ήταν παράνομη, εξήγησε ο δικηγόρος:

«Ως πολίτες της ΕΕ, έχουμε να κάνουμε με μια προσέγγιση από τα θεσμικά όργανα της ΕΕ που είναι επίσης σημαντική βάσει του ποινικού δικαίου, ιδίως εκτός οποιουδήποτε θεμελιώδους νομικού συστήματος».

Η έννομη τάξη στην ΕΕ βασίζεται στις συνθήκες της ΕΕ και όχι στις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή σε μεμονωμένους κανονισμούς ενός εντελώς εσφαλμένου Κοινοβουλίου και Συμβουλίου της ΕΕ.

Ο ρόλος των διεθνών δικηγόρων και των υπεύθυνων δημοσιογράφων ευαισθητοποίησης του κοινού

Σε αυτή την περίπτωση, οι φωτισμένοι δικηγόροι θα πρέπει να παράσχουν ολοκληρωμένες διευκρινίσεις. Θα πρέπει να στείλουν σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολιτικούς τα επίσημα έγγραφα σχετικά με τη σχεδιαζόμενη συνθήκη πανδημίας του ΠΟΥ και τα έγγραφα σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές στον ΔΥΚ και να τους εξηγήσουν τη μεγάλη σημασία τους.

Οι δικηγόροι που εργάζονται στην ΕΕ θα πρέπει επίσης να ενημερώσουν τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων σχετικά με την έκταση της εφαρμογής που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στην ΕΕ. Επιπλέον, πρέπει να καταστεί σαφές στους πολιτικούς ότι τα εθνικά συντάγματα θα καταργηθούν de facto μέσω αυτών των κανονισμών της ΠΟΥ και της ΕΕ. Στην Ιταλία, έπρεπε να ορκιστεί στο Σύνταγμα της Ιταλικής Δημοκρατίας πριν γίνει δεκτή στον δικηγορικό σύλλογο. Εν τω μεταξύ, αναρωτιέται αν η πλειοψηφία των δικηγόρων θα θυμόταν καν τους όρκους που έδωσαν. Επιπλέον, οι υπεύθυνοι δημοσιογράφοι χρειάζονται επίσης ως πολλαπλασιαστές:

«Όλοι οι δημοσιογράφοι που εξακολουθούν να θέλουν να αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι πρέπει να αναφέρουν το συντομότερο δυνατό την προγραμματισμένη, συμβατικά συμφωνημένη και επομένως οριστική κατάργηση των δημοκρατιών! Κατά τα άλλα, είναι δημοσιογράφοι για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα», προειδοποίησε ο δικηγόρος.

Σε αυτό το σημείο, αναφέρθηκε για άλλη μια φορά στην προγραμματισμένη παγκόσμια υποχρέωση λογοκρισίας. Διαφορετικά, στο τέλος, δεν χρειάζεστε καν τέτοιους "μουντζούρες" [«συγγραφείς»] πια. Αυτά θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από προγράμματα τεχνητής γραφής.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η διαδικασία μπορεί να σταματήσει μόνο από τον πληθυσμό

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, υπήρξε επίσης μια εκτεταμένη πλήρης αποτυχία των δικαστηρίων. Σύμφωνα με την αξιολόγηση της δικηγόρου του Νότιου Τιρόλου, αυτή η διαδικασία θα μπορούσε να σταματήσει λιγότερο από τους δικηγόρους, αλλά μάλλον από την πίεση του λαού. Το καθήκον των δικηγόρων είναι να παρέχουν γενικές διευκρινίσεις μέσω της βοήθειάς τους σε πιλοτικές δίκες [διαδικασίες]. Επειδή οι άνθρωποι θα πρέπει πρώτα να καταλάβουν τι σχεδιάζεται εδώ, η Holzeisen εξήγησε την ανησυχία της προς την κατεύθυνση των δικηγόρων. Αυτό είναι το πιο επείγον καθήκον:

«Επομένως, το πρώτο μας καθήκον πρέπει να είναι να ενημερώσουμε τον κόσμο όσο αυτό είναι ακόμα δυνατό στα μέσα ενημέρωσης».

Τέλος, η εφαρμογή μέτρων λογοκρισίας σύμφωνα με τον ΔΥΚ στην ΕΕ είχε ήδη αποφασιστεί στις 23.11.2022 με τον Κανονισμό 2022/2372. Ο πληθυσμός πρέπει να αντισταθεί σε αυτό, ο δικηγόρος άσκησε έφεση στο τέλος της συνέντευξης:

«Μόνο όταν οι μαριονέτες των πολιτικών νιώσουν την ανάσα του λαού να αναπνέει κάτω από το λαιμό τους, η κατάσταση θα αλλάξει».

Περισσότερα για το θέμα - Νέα συνεργασία μεταξύ του Ιδρύματος Rockefeller και του ΠΟΥ για παγκόσμια συντονισμένη αντιμετώπιση της πανδημίας
πηγή RT DE 29-7-23

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Club of Rome -- Αποπληθυσμοποίηση του Πλανήτη Γη. Επιτροπή των 300

Ατζέντα 2030:Στρατηγικές μείωσης του πληθυσμού

Νέα συνεργασία μεταξύ του Ιδρύματος Rockefeller και του ΠΟΥ για παγκόσμια συντονισμένη αντιμετώπιση της πανδημίας