Τι πραγματικά προσφέρει ο ΠΟΥ;

 Τι πραγματικά προσφέρει ο ΠΟΥ;



Σύντομα θα υπάρξει 2ος γύρος πιεστικών τροπολογιών. Ο πρώτος γύρος ήταν ανεπιτυχής χάρη στις αφρικανικές χώρες.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) αναπτύσσει επί του παρόντος δύο διεθνή νομικά μέσα για να αυξήσει την εξουσία του στη διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων των πανδημιών.

(1) Τροποποιήσεις στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας (IHR) 2005 και

(2) Η Συνθήκη για την Πανδημία, που ονομάζεται «CA+» από τον ΠΟΥ.

Το σχέδιο τροπολογιών στον ΔΚΥ θα καθορίζει τις νέες εξουσίες του ΠΟΥ σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία και θα διευρύνει το πλαίσιο στο οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Το έργο CA+ («συμβόλαιο») έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τη γραφειοκρατία, τη χρηματοδότηση και τη διαχείριση για την υποστήριξη των διευρυμένων ΜΜΕ.

Αυτά τα προτεινόμενα εργαλεία, όπως αναπτύσσονται σήμερα, θα αλλάξουν ριζικά τη σχέση μεταξύ του ΠΟΥ, των κρατών μελών του και, φυσικά, των πληθυσμών τους, προωθώντας μια @@@ και νεοαποικιακή προσέγγιση για την υγεία και τη διακυβέρνηση. Τα έγγραφα πρέπει να εξεταστούν από κοινού και στο πολύ ευρύτερο πλαίσιο της ατζέντας ετοιμότητας για την παγκόσμια/παγκόσμια πανδημία.
Συμφραζόμενα
Η απειλή των πανδημιών .
Η τρέχουσα ταχέως αυξανόμενη χρηματοδότηση για πανδημίες και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία βασίζεται σε πολλές παρανοήσεις, που συχνά επαναλαμβάνονται σε λευκές βίβλους και άλλα έγγραφα, καθώς και στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, σαν να ήταν γεγονότα, ιδίως:Οι πανδημίες έχουν αυξηθεί.
Οι πανδημίες προκαλούν αυξανόμενη επιβάρυνση για την υγεία.
Η αυξανόμενη επαφή ανθρώπου-άγριας ζωής θα αυξήσει τον αριθμό των πανδημιών (καθώς οι περισσότερες προκαλούνται από ζωονοσογόνους ιούς).

Η τελευταία πανδημία που προκάλεσε σοβαρή θνησιμότητα ήταν η ισπανική γρίπη του 1918-1919, η οποία εκτιμάται ότι σκότωσε μεταξύ 20 και 50 εκατομμύρια ανθρώπους. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους πέθαναν από δευτερογενή βακτηριακή πνευμονία , καθώς το ξέσπασμα εμφανίστηκε στην προ-αντιβιοτική εποχή, σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας . Πριν από αυτό, οι κύριες πανδημίες προκλήθηκαν από τη βουβωνική πανώλη, τη χολέρα και τον τύφο, που μπορούσαν να εξαλειφθούν με σύγχρονα αντιβιοτικά και την υγιεινή, και την ευλογιά, η οποία έχει πλέον εξαλειφθεί.

Ο ΠΟΥ απαριθμεί μόνο 3 πανδημίες τον τελευταίο αιώνα πριν από τον Covid-19. τα κρούσματα γρίπης του 1957-58 και 1968-69 και το ξέσπασμα της γρίπης των χοίρων το 2009. Η πρώτη σκότωσε 1,1 εκατομμύριο και 1 εκατομμύριο ανθρώπους αντίστοιχα, ενώ η δεύτερη σκότωσε 150.000 ή λιγότερους. Για σύγκριση: από 290.000 έως 650.000 άνθρωποι πεθαίνουν από γρίπη κάθε χρόνο και από φυματίωση - 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι (πολύ λιγότεροι στη μέση ηλικία).

Στις δυτικές χώρες, ο Covid-19 έχει συσχετιστεί με θάνατο σε μέση ηλικία περίπου 80 ετών και οι παγκόσμιες εκτιμήσεις υποδηλώνουν συνολικό ποσοστό θανάτου από μόλυνση περίπου 0,15%, που είναι παρόμοιο με τη γρίπη, η οποία είναι παρόμοια με τη γρίπη ( 0,3-0. 4% με Covid στον ηλικιωμένο πληθυσμό της Δύσης).

Έτσι, οι πανδημίες του περασμένου αιώνα έχουν σκοτώσει πολύ λιγότερους ανθρώπους και σε μεγαλύτερη ηλικία από τις περισσότερες άλλες σημαντικές μολυσματικές ασθένειες.

Το συμβάν Covid-19 διαφέρει από προηγούμενες πανδημίες λόγω της επιθετικής και δυσανάλογης αντίδρασης που ελήφθη σε αντίθεση με τις υπάρχουσες οδηγίες του ΠΟΥ. Οι βλάβες αυτής της αντίδρασης έχουν συζητηθεί ευρέως αλλού και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επακόλουθη διαταραχή των συστημάτων υγείας και η αυξημένη φτώχεια θα οδηγήσει σε πολύ υψηλότερη θνησιμότητα σε πολύ μικρότερη ηλικία από ό,τι θα περίμενε κανείς από τον ίδιο τον Covid-19. Παρά την ιστορική σπανιότητα των πανδημιών, ο ΠΟΥ και οι εταίροι προχωρούν σε μια ταχεία διαδικασία που θα διασφαλίσει ότι τέτοιες απαντήσεις θα επαναληφθούν, αντί να αναλύσουν πρώτα το κόστος και τα οφέλη ενός πρόσφατου παραδείγματος. Αυτός είναι σαφώς ένας απερίσκεπτος και κακός τρόπος ανάπτυξης πολιτικής.
Ο ρόλος του ΠΟΥ στη δημόσια υγεία.
Ο ΠΟΥ, ενώ διαδραμάτισε ρόλο στο συντονισμό των διασυνοριακών καταστάσεων έκτακτης ανάγκης για την υγεία, όπως ορίζεται από το Σύνταγμά του , βασίστηκε στις αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και αρχικά έδωσε έμφαση στα δικαιώματα της κοινότητας και του ατόμου. Κορυφώθηκαν με τη Διακήρυξη της Άλμα-Άτα, η οποία τόνισε τη σημασία της κοινοτικής συμμετοχής και μιας «οριζόντιας» προσέγγισης στη φροντίδα.
Εκτός από το ότι βασίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα, αυτή η προσέγγιση έχει ισχυρά θεμέλια για τη δημόσια υγεία. Η αύξηση του προσδόκιμου ζωής και η σημαντική μείωση των μολυσματικών ασθενειών μεταξύ των πλουσιότερων τμημάτων του πληθυσμού οφείλεται κυρίως στις βελτιώσεις στις συνθήκες διαβίωσης , στη διατροφή και στην υγιεινή, καθώς και στη βελτίωση της βασικής υγειονομικής περίθαλψης και της διαθεσιμότητας και πρόσβασης σε αντιβιοτικά. Τα περισσότερα εμβόλια ήρθαν αργότερα, αν και έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση ορισμένων ασθενειών, όπως η ευλογιά. Οι βασικές διατροφικές συνθήκες και οι συνθήκες διαβίωσης εξακολουθούν να είναι οι κυρίαρχοι καθοριστικοί παράγοντες του προσδόκιμου ζωής, με το ΑΕΠ να θεωρείται ότι έχει άμεσο αντίκτυπο στη βρεφική θνησιμότηταιδιαίτερα σε χώρες χαμηλού εισοδήματος.

Η εστίαση του ΠΟΥ έχει αλλάξει ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω δύο μεγάλων αλλαγών στη χρηματοδότηση. Πρώτον, μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης προέρχεται πλέον από ιδιωτικές και εταιρικές πηγές, και όχι σχεδόν αποκλειστικά από τη χώρα στην αρχή. Δεύτερον, μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης είναι πλέον « καθορισμένο », πράγμα που σημαίνει ότι παρέχεται από τον ΠΟΥ για συγκεκριμένα έργα σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, αντί να χρησιμοποιείται κατά τη διακριτική ευχέρεια του ΠΟΥ για την αντιμετώπιση της υψηλότερης επιβάρυνσης ασθενειών. Αυτό αντικατοπτρίζεται σε μια σαφή μετατόπιση από τις προτεραιότητες που βασίζονται σε ασθένειες στις προτεραιότητες που βασίζονται σε προϊόντα, ιδίως τα εμβόλια, τα οποία ωφελούν τους ιδιώτες και τους εταιρικούς χορηγούς της.

Άλλες «συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα» έχουν προκύψει παράλληλα, όπως η Gavi, η Vaccine Alliance και η CEPI (αφιερωμένη αποκλειστικά στις πανδημίες). Αυτοί οι οργανισμοί ενσωματώνουν ιδιωτικά συμφέροντα στα διοικητικά τους όργανα και επικεντρώνονται στο στενό πεδίο της υγειονομικής περίθαλψης που αντανακλά τις προτεραιότητες των ιδιωτών χορηγών . Επηρεάζουν τον ΠΟΥ μέσω άμεσης χρηματοδότησης και μέσω χρηματοδότησης στα κράτη μέλη του ΠΟΥ.

Άλλες υπηρεσίες του ΟΗΕ εξελίχθηκαν με παρόμοιο τρόπο: η UNICEF έχει πλέον επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην παροχή μαζικών εμβολιασμών κατά του Covid σε ήδη ανοσοποιητικούς πληθυσμούς, ενώ οι δείκτες υγείας των παιδιών που κάποτε στόχευε επιδεινώνονται ραγδαία . Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει δημιουργήσει μια χρηματοοικονομική ενδιάμεση διευκόλυνση (FIF) για την υποστήριξη της κατάλληλης ετοιμότητας για την πανδημία με τον ΠΟΥ ως τεχνικό εταίρο για τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης ενός δικτύου επιτήρησης, ταυτοποίησης και αντίδρασης, όπως περιγράφεται στα δύο εργαλεία πανδημίας του ΠΟΥ (παρακάτω) και με υποστήριξη από πρόσφατη συνάντηση της G20 στην Ινδονησία.
εργαλεία πανδημίας του ΠΟΥ
Ο ΠΟΥ προωθεί δύο εργαλεία για την ενίσχυση του ρόλου και της εξουσίας του σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων των πανδημιών. (1) Τροποποιήσεις στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας (2005) (IHR) και (2) ένα νέο μέσο παρόμοιο με τη Συνθήκη που επί του παρόντος ονομάζεται CA+.
Το IHR (2005) έχει επί του παρόντος ισχύ βάσει του διεθνούς δικαίου, αλλά έχει γραφτεί ως μη δεσμευτικές συστάσεις. Η Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας (WHA), το διοικητικό όργανο του ΠΟΥ, θα χρειαστεί μια απλή πλειοψηφία των κρατών (97 από τα 194) για να εγκρίνει τις τροπολογίες. Στη συνέχεια, οι χώρες θα έχουν στη διάθεσή τους 6 μήνες για να εξαιρεθούν, διαφορετικά θεωρείται ότι έχουν αποδεχθεί τις τροπολογίες ως υπάρχοντες υπογράφοντες του ΔΚΥ. Αυτή η περίοδος υπαναχώρησης μειώθηκε από 18 μήνες από τον WHA το 2022.

Οι τροποποιήσεις στο IHR και στο έγγραφο CA+ (σύμβαση) πρόκειται να υποβληθούν στην WHA τον Μάιο του 2024.
 Η υιοθέτηση θα απαιτούσε την πλειοψηφία των δύο τρίτων των κρατών μελών και οι τροποποιήσεις στον ΔΚΥ θα απαιτούσαν απλή πλειοψηφία.

Και τα δύο σχέδια εγγράφων υποβάλλονται επί του παρόντος στη συνήθη διαδικασία της ΠΟΥ για ανοικτές και κλειστές συνεδριάσεις επιτροπών, καθώς και εσωτερικές και εξωτερικές αναθεωρήσεις μετά την υποβολή προτάσεων από διάφορα κράτη. Η διαδικασία τροποποίησης του ΔΚΥ διαχειρίζεται η Ομάδα Εργασίας για τις Τροποποιήσεις στους Διεθνείς Κανονισμούς Υγείας (2005)n ( WGIHR ), ενώ το έγγραφο CA+ διαχειρίζεται το Διεθνές Διαπραγματευτικό Όργανο Κυβερνήσεων ( INB ).
Τι θα κάνουν δύο εργαλεία του ΠΟΥ για την καταπολέμηση της πανδημίας.

Στην τρέχουσα έκδοση, οι τροποποιήσεις των CA+ και IHR αλληλοσυμπληρώνονται. Οι τροποποιήσεις στον ΔΚΥ επικεντρώνονται στις συγκεκριμένες εντολές και διαδικασίες που επιδιώκονται από τον ΠΟΥ και τους χορηγούς του. Η CA+ εστιάζει περισσότερο στη διαχείριση και τη χρηματοδότηση για την υποστήριξή τους. Οι ιδιαιτερότητες και των δύο μέσων θα αλλάξουν από τώρα μέχρι την ψηφοφορία της Παγκόσμιας Συνέλευσης  Υγείας WHA τον Μάιο. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, προς το παρόν έχουν γραφτεί για να επιτευχθούν τα ακόλουθα:
Σχέδιο Τροποποιήσεων στο ΔΚΥ:Επεκτείνετε τους ορισμούς των πανδημιών και των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής του όρου «δυνητική» βλάβη αντί για πραγματική βλάβη. Επεκτείνει επίσης τον ορισμό των προϊόντων υγείας που εμπίπτουν σε αυτόν τον ορισμό για να συμπεριλάβει οποιαδήποτε προϊόντα ή διαδικασίες που μπορεί να επηρεάσουν την απόκριση ή να "βελτιώσουν την ποιότητα ζωής".
Αλλάξτε τις συστάσεις του ΔΚΥ από «μη δεσμευτικές» σε υποχρεωτικές οδηγίες που τα κράτη δεσμεύονται να ακολουθήσουν και να εφαρμόσουν.
Ενίσχυση της ικανότητας του Γενικού Διευθυντή να κηρύσσει ανεξάρτητα καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Καθιέρωση μιας ευρείας διαδικασίας επιτήρησης σε όλες τις πολιτείες, η οποία θα επανεξετάζεται τακτικά από τον ΠΟΥ μέσω ενός μηχανισμού αναθεώρησης σε επίπεδο κομητείας.
Επιτρέψτε στον ΠΟΥ να μοιράζεται δεδομένα χώρας χωρίς συγκατάθεση.
Παραχωρήστε στον ΠΟΥ έλεγχο σε ορισμένους πόρους της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων για οικονομικές συνεισφορές και της παροχής πνευματικής ιδιοκτησίας και τεχνογνωσίας (στο πλαίσιο του γενικού ορισμού των προϊόντων υγείας παραπάνω).
Εξασφάλιση εθνικής υποστήριξης για τις δραστηριότητες λογοκρισίας του ΠΟΥ για να αποτραπεί η ελεύθερη ροή αντίθετων στάσεων και ανησυχιών.
Αλλαγή των υφιστάμενων διατάξεων του ΔΚΥ που αφορούν άτομα από μη υποχρεωτικές σε υποχρεωτικές, συμπεριλαμβανομένων του κλεισίματος των συνόρων, των ταξιδιωτικών περιορισμών, του περιορισμού (καραντίνα), των ιατρικών εξετάσεων και της φαρμακευτικής αγωγής για άτομα. Το τελευταίο θα καλύπτει απαιτήσεις για ενέσεις εμβολίων ή άλλων φαρμακευτικών προϊόντων.
CA+ (συμβόλαιο) :Δημιουργία μιας διεθνούς αλυσίδας εφοδιασμού υπό τον έλεγχο της ΠΟΥ.
Χρηματοδοτήστε τις δομές και τις διαδικασίες απαιτώντας ≥5% των εθνικών προϋπολογισμών για την υγεία να αφιερώνονται σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία.
Δημιουργία ενός «Διευθύνοντος Σώματος» υπό την αιγίδα του ΠΟΥ για την επίβλεψη της όλης διαδικασίας.
Επεκτείνετε την κάλυψη δίνοντας έμφαση στην ατζέντα One Health, η οποία ορίζεται ως η αναγνώριση ότι ένα πολύ ευρύ φάσμα πτυχών της ζωής και της βιόσφαιρας μπορεί να επηρεάσει την υγεία και, ως εκ τούτου, εμπίπτει στην «δυνατότητα» διασποράς της βλάβης πέρα ​​από τα σύνορα ως διεθνής κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την υγεία . .

Και τα δύο σχέδια εγγράφων παραμένουν υπό συζήτηση και είναι πιθανές περαιτέρω αλλαγές. Η πρόσφατη έκθεση της Επιτροπής Εξωτερικής Αναθεώρησης απώθησε ορισμένες πτυχές των τροπολογιών του ΔΚΥ στην έκθεση προς τον Γενικό Διευθυντή, αλλά άφησε μεγάλο μέρος του πυρήνα ανέπαφο.
Είναι σημαντικό να εξεταστούν αυτά τα κείμενα μαζί και στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ατζέντας ετοιμότητας για την πανδημία που περιλαμβάνει φορείς όπως οι Gavi και CEPI, τους ιδιωτικούς και εταιρικούς χορηγούς τους και ομάδες λόμπι του ιδιωτικού τομέα, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF ) . Το WEF είχε επιρροή στην προώθηση της ατζέντας. Το CEPI ξεκίνησε στη συνεδρίαση του WEF στο Νταβός το 2017. Η ατζέντα της πανδημίας πρέπει επίσης να εξεταστεί στο πλαίσιο της άνευ προηγουμένου μεταφοράς κερδών και πλούτου , καθώς και της αναστολής των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που διευκολύνεται από την απάντηση της δημόσιας υγείας στον Covid-19.
Η ορμή στην ατζέντα

Αυτή τη στιγμή χτίζεται μια διεθνής γραφειοκρατία με έως και 31 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια χρηματοδότηση, συμπεριλαμβανομένων 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε νέα χρηματοδότηση.. (Για το πλαίσιο, ολόκληρος ο τρέχων ετήσιος προϋπολογισμός του ΠΟΥ είναι περίπου 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια.) Η ίδια γραφειοκρατία θα εντοπίσει νέους και διαφορετικούς ιούς, θα τους αναγνωρίσει, θα καθορίσει την «απειλή» τους και στη συνέχεια θα αναλάβει δράση. Ουσιαστικά, αυτό δημιουργεί μια αυτοδιαιωνιζόμενη βιομηχανία πανδημίας με σοβαρές εσωτερικές συγκρούσεις συμφερόντων, που χρηματοδοτείται από φορολογούμενους από όλο τον κόσμο, αλλά διευθύνεται από μια υπηρεσία του ΟΗΕ, χωρίς εθνική νομική εποπτεία και μικρή ευθύνη. Το σκεπτικό του για τη συνέχιση της χρηματοδότησής του θα βασίζεται στην ανακοίνωση και την ανταπόκριση σε αντιληπτές απειλές, στον περιορισμό της ζωής των άλλων και στο κέρδος των χορηγών του μέσω φαρμακευτικών συστάσεων και εντολών.
Ενώ και τα δύο κείμενα θα πρέπει να ισχύουν σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, οι χώρες θα μπορούσαν θεωρητικά να παραιτηθούν από αυτό προκειμένου να διατηρήσουν την κυριαρχία τους και να προστατεύσουν τα δικαιώματα των πολιτών τους. Ωστόσο, οι χώρες χαμηλού εισοδήματος θα μπορούσαν ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν οικονομική πίεση, περιορισμούς και κυρώσεις από οργανισμούς όπως η Παγκόσμια Τράπεζα, οι οποίοι επίσης συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο Νόμος περί Εθνικής Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών του 2022 ( HR 7776-960 ) περιλαμβάνει γλώσσα σχετικά με τη συμμόρφωση με τον ΔΚΥ και ενέργειες κατά χωρών που αρνούνται να συνεργαστούν με τις διατάξεις του.
Τί μπορεί να γίνει

Αυτές οι πρωτοβουλίες, εάν συνεχιστούν, θα αλλάξουν την κατεύθυνση της διεθνούς δημόσιας υγείας και του ίδιου του ΠΟΥ, επιστρέφοντας σε μια αποικιοκρατική και φ@@@ική προσέγγιση στη διαχείριση της υγείας, αντανακλώντας τις αξίες που ο κόσμος προσπάθησε να εγκαταλείψει μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Όπως έδειξε η απάντηση στον Covid-19, θα έχουν ευρύ και βαθύ αντίκτυπο στην κοινωνία, στερώντας βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, αυξάνοντας τη φτώχεια και τη συγκέντρωση του πλούτου. Αξίζουν την παγκόσμια προσοχή και την ενεργό αντίδραση όλης της κοινωνίας.
Και τα δύο σχέδια εγγράφων θα μπορούσαν να σταματήσουν λόγω των τροπολογιών του ΔΚΥ που δεν έλαβαν την υποστήριξη του 50% των κρατών μελών και του AA+ που δεν κέρδισε την πλειοψηφία των δύο τρίτων ή, αφού εγκριθεί, δεν έλαβε τουλάχιστον 30 επικυρώσεις). Αν και είναι αναπόφευκτο ότι ορισμένες διατάξεις θα αλλάξουν πριν τεθούν σε ψηφοφορία και ορισμένες τροπολογίες ενδέχεται να μην περάσουν, η γραφειοκρατία και οι μηχανισμοί που δημιουργούνται παράλληλα σημαίνουν ότι η υιοθέτηση οποιασδήποτε από τις προτεινόμενες διατάξεις θα προωθήσει περαιτέρω αυτό την αντιδημοκρατική προσέγγιση στην κοινωνία. Ο αποκλεισμός τους φαίνεται ζωτικής σημασίας, αλλά η ψηφοφορική δομή της Παγκόσμιας Συνέλευσης  Υγείας WHA (μία χώρα, μία ψήφος) καθιστά τη διεθνή διπλωματία ισχυρή. Οι ψήφοι συνήθως εξαρτώνται από τη γνώμη μιας μικρής ομάδας γραφειοκρατών υγείας.
Ο αποκλεισμός στα εθνικά νομοθετικά σώματα φαίνεται να είναι μια πολύ σημαντική προσέγγιση, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής νομοθεσίας για την ενσωμάτωση της πολιτικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών, στις εθνικές δικαιοδοσίες και, ειδικότερα, την αποτροπή των εθνικών υπηρεσιών από το να ακολουθούν εξωτερικές επιταγές.

Ενώ ο διεθνής συντονισμός είναι σημαντικός για τη δημόσια υγεία, ιδίως όσον αφορά τους διασυνοριακούς κινδύνους και την εξάπλωση ασθενειών, πρέπει να γίνεται κατόπιν εντολής των κρατών μελών. Τέτοια μέτρα πρέπει να σέβονται τις βασικές αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που θεσπίστηκαν από δικαστήρια και συνθήκες μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με σκοπό να τεθεί τέλος στην αποικιοκρατική και ολοκληρωτική προσέγγιση των ατόμων και των διεθνών σχέσεων. Αυτό μπορεί να απαιτήσει ένα διαφορετικό σύνολο διεθνών οργανισμών που έχουν αρκετά ισχυρά συντάγματα ώστε να αντέχουν σε ιδιωτικές συγκρούσεις συμφερόντων και που δεν μπορούν να παραβιάζουν τη βασική ατομική και εθνική κυριαρχία. Αυτό μπορεί να απαιτήσει την απόσυρση της χρηματοδότησης των υφιστάμενων φορέων και την αντικατάστασή τους με καταλληλότερες για το σκοπό αυτό δομές.
τροποποιήσεις του ΔΥΑ

Οι τροποποιήσεις στον ΔΚΥ περιέχουν τις πιο σημαντικές πτυχές της πρωτοβουλίας ετοιμότητας της ΠΟΥ για πανδημία.
Συνοψίζονται σε προηγούμενη ανάρτηση και πρέπει να διαβαστούν και να κατανοηθούν μαζί με το CA+ Zero Draft.
INB CA+ μηδενικό βύθισμα
Αποσπάσματα από το μηδενικό έργο INB CA+ .
Άρθρο 4 Κατευθυντήριες αρχές και δικαιώματα
17. Ο κεντρικός ρόλος της ΠΟΥ ως κυβερνητικής και συντονιστικής αρχής για την παγκόσμια υγεία και επικεφαλής της πολυμερούς συνεργασίας στην παγκόσμια διακυβέρνηση της υγείας.
Τονίζοντας τον κεντρικό «ηγετικό» ρόλο του ΠΟΥ.
Άρθρο 6 Προβλεπόμενη παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού και δίκτυο εφοδιαστικής

2. Ιδρύεται το Παγκόσμιο Δίκτυο Εφοδιασμού και Επιμελητείας κατά της Πανδημίας της ΠΟΥ (το «Δίκτυο»).
3. Τα μέρη υποστηρίζουν την ανάπτυξη και τη λειτουργία του Δικτύου και συμμετέχουν στο Δίκτυο στο πλαίσιο της ΠΟΥ, μεταξύ άλλων με τη διατήρησή του μεταξύ πανδημιών και με την ανάλογη επέκτασή του σε περίπτωση πανδημίας.

(β) εκτίμηση της αναμενόμενης ζήτησης και χαρτογράφηση των πηγών, των κατασκευαστών και των προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων υλών και άλλων απαραίτητων εισροών, για τη βιώσιμη παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία (ιδίως δραστικών φαρμακευτικών συστατικών).

(γ) ανάπτυξη μηχανισμού για τη διασφάλιση δίκαιης και δίκαιης διανομής…

Απαίτηση (θα πρέπει) Τα μέρη να υποστηρίζουν την προτεινόμενη παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού του ΠΟΥ. Το 3(β) φαίνεται να συνεπάγεται έναν ρόλο για τον ΠΟΥ στο να απαιτεί παραγωγή εκτός των δυνάμεων της αγοράς. 3(γ), αν και φαινομενικά ακίνδυνο και δίκαιο, τοποθετεί τη διανομή εκτός της δικαιοδοσίας της χώρας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επιβολή των κατευθυντήριων γραμμών διανομής του ΠΟΥ.
Άρθρο 7   Πρόσβαση στην τεχνολογία: προώθηση βιώσιμης και δίκαια κατανεμημένης παραγωγής και μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας

Τα μέρη, ενεργώντας μέσω του διοικητικού οργάνου του WHO+ COP, ενισχύουν και αναπτύσσουν καινοτόμους πολυμερείς μηχανισμούς που ενθαρρύνουν και δίνουν κίνητρα για την κατάλληλη μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας για την παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία, με αμοιβαία συμφωνημένους όρους, ικανούς παραγωγούς,…

4. Σε περίπτωση πανδημίας, τα μέρη:

(α) να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να υποστηρίξει χρονικά περιορισμένες παραιτήσεις από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που μπορεί να επιταχύνουν ή να επεκτείνουν την παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας, στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να αυξηθεί η διαθεσιμότητα και η επάρκεια των διαθέσιμων προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία.   η πανδημία …

(γ) ενθαρρύνει όλους τους κατόχους διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που σχετίζονται με την παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία να παραιτηθούν ή να διαχειριστούν δικαιώματα από κατασκευαστές αναπτυσσόμενων χωρών, κατά περίπτωση, για τη χρήση της τεχνολογίας τους κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας για την παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία. και απαιτεί, κατά περίπτωση, από όσους έχουν λάβει δημόσια χρηματοδότηση να αναπτύξουν προϊόντα που σχετίζονται με την πανδημία να το πράξουν· Και …

Αντανάκλαση των διατάξεων των τροποποιήσεων του ΔΚΥ σχετικά με την απαίτηση αποποίησης πνευματικής ιδιοκτησίας, αλλά σε αυτή την περίπτωση περιορισμένη χρονικά (καθορίζεται;). Περιλαμβάνει παραίτηση από δικαιώματα. Όπως και με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις στον ΔΚΥ, αυτές οι διατάξεις φαίνεται να έχουν αντίκτυπο στη νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας των κρατών.
Άρθρο 8. Ρυθμιστική ενίσχυση

2. Κάθε μέρος θα οικοδομήσει και θα ενισχύσει τη ρυθμιστική ικανότητα και την αποτελεσματικότητα της χώρας του για την έγκαιρη έγκριση προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία και, σε περίπτωση πανδημίας, θα επιταχύνει τη διαδικασία έγκρισης και αδειοδότησης προϊόντων που σχετίζονται με την πανδημία για χρήση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε έγκαιρα, συμπεριλαμβανομένης της ανταλλαγής κανονιστικών φακέλων με άλλα ιδρύματα.

Αυτό αντανακλά την επιταχυνόμενη φύση των εμβολίων κατά τη διάρκεια της κηρυγμένης έκτακτης ανάγκης λόγω του Covid-19, καθώς και τη μείωση της ρυθμιστικής εποπτείας και των σχετικών δοκιμών ασφάλειας. Αυτό μειώνει σημαντικά το κόστος, ιδίως για τους κατασκευαστές φαρμακευτικών προϊόντων, και υπονομεύει την ανάπτυξη της ρυθμιστικής εποπτείας δεκαετιών.
Άρθρο 12. Ενίσχυση και διατήρηση εξειδικευμένης και ικανής υγειονομικής περίθαλψης και περίθαλψης

ΕΡΓΑΤΙΚΟ δυναμικο

3. Τα μέρη επενδύουν στη δημιουργία, συντήρηση, συντονισμό και κινητοποίηση υφιστάμενων,

εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο παγκόσμιο εργατικό δυναμικό έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία που μπορεί να αναπτυχθεί για να υποστηρίξει τα μέρη κατόπιν αιτήματος, βάσει των αναγκών της δημόσιας υγείας, να περιορίσει τα κρούσματα και να αποτρέψει την κλιμάκωση της εξάπλωσης μικρής κλίμακας σε παγκόσμια κλίμακα.

4. Τα μέρη θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη ενός δικτύου εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, εθνικών και

περιφερειακές εγκαταστάσεις και κέντρα εμπειρογνωμοσύνης για την καθιέρωση κοινής ηγεσίας για την εξασφάλιση πιο προβλέψιμων, τυποποιημένων, έγκαιρων και συστηματικών αποστολών απόκρισης και ανάπτυξης

το προαναφερόμενο προσωπικό έκτακτης ανάγκης δημόσιας υγείας.

Επένδυση στη δημιουργία μιας πανδημικής γραφειοκρατίας που θα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της ατζέντας.
Άρθρο 13 Παρακολούθηση ετοιμότητας, ασκήσεις προσομοίωσης και καθολική αξιολόγηση από ομοτίμους

4. Κάθε συμβαλλόμενο μέρος υποβάλλει ετήσια (ή ανά διετία) έκθεση, βασιζόμενη, όπου είναι δυνατόν, στις υπάρχουσες σχετικές εκθέσεις σχετικά με τις δυνατότητες πρόληψης, ετοιμότητας, ανταπόκρισης και αποκατάστασης του συστήματος υγείας.

Ένας μηχανισμός παρακολούθησης που φαίνεται να έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τον μηχανισμό αναθεώρησης του Γραφείου της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR).
Άρθρο 15. Παγκόσμιος συντονισμός, αλληλεπίδραση και συνεργασία

2. Αναγνωρίζοντας τον κεντρικό ρόλο του ΠΟΥ ως καθοδηγητικού και συντονιστικού φορέα στο διεθνές έργο υγείας και έχοντας επίγνωση της ανάγκης για συντονισμό με περιφερειακούς οργανισμούς, οντότητες του συστήματος των Ηνωμένων Εθνών και άλλους διακυβερνητικούς οργανισμούς, ο Γενικός Διευθυντής του ΠΟΥ, σύμφωνα με με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν έγγραφο, κηρύξτε πανδημία .1
Άρθρο 17. Αύξηση πανδημίας και υγειονομικής παιδείας του πληθυσμού. Τα μέρη αναλαμβάνουν να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση του κοινού για την επιστήμη, την υγεία και τις πανδημίες, καθώς και την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις πανδημίες και τις συνέπειές τους, και να καταπολεμήσουν την ψευδή, παραπλανητική, παραπληροφόρηση ή παραπληροφόρηση, μεταξύ άλλων μέσω της προώθησης της διεθνούς συνεργασίας. Ως προς αυτό, κάθε Μέρος καλείται να:

(β) διεξάγει τακτική κοινωνική ακρόαση και ανάλυση για τον εντοπισμό της επικράτησης και των προφίλ παραπληροφόρησης, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας και μηνυμάτων για το κοινό για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης, της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων, χτίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη του κοινού. Και,

2. Τα μέρη θα συμβάλλουν στην έρευνα και θα ενημερώνουν την πολιτική σχετικά με τους παράγοντες που εμποδίζουν τη συμμόρφωση

δημόσια υγεία και κοινωνική δράση, εμπιστοσύνη και χρήση εμβολίων, χρήση κατάλληλων θεραπευτικών μέσων και εμπιστοσύνη στην επιστήμη και στους δημόσιους θεσμούς.

Κανονισμοί για τη διαχείριση της ελευθερίας του λόγου.
Άρθρο 19. Βιώσιμη και προβλέψιμη χρηματοδότηση

1. Τα μέρη αναγνωρίζουν τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι οικονομικοί πόροι στην επίτευξη του στόχου του (World Health Organization)WHO COP+ και την πρωταρχική οικονομική ευθύνη των εθνικών κυβερνήσεων να προστατεύουν και να προάγουν την υγεία των πληθυσμών τους. Για το σκοπό αυτό, κάθε Μέρος:

(α) συνεργάζεται με άλλα μέρη, με τα μέσα και τους πόρους που έχει στη διάθεσή του, για τη βελτίωση

οικονομικούς πόρους για την αποτελεσματική εφαρμογή του  (World Health Organization)WHO CA+ μέσω διμερών και
πολυμερείς μηχανισμούς χρηματοδότησης· β) σχεδιάζουν και παρέχουν επαρκή οικονομική υποστήριξη, σύμφωνα με τις εθνικές τους οικονομικές δυνατότητες, για: (i) ενίσχυση της πρόληψης της πανδημίας, της ετοιμότητας, της αντιμετώπισης και της ανάκαμψης των συστημάτων υγείας· (ii) την υλοποίηση των εθνικών τους σχεδίων, προγραμμάτων και προτεραιοτήτων· και (iii) ενίσχυση των συστημάτων υγείας

και προοδευτική εφαρμογή της καθολικής κάλυψης υγείας·

(γ) δεσμευτεί να δώσει προτεραιότητα και να αυξήσει ή να διατηρήσει, μεταξύ άλλων μέσω μεγαλύτερης συνεργασίας
μεταξύ του τομέα της υγείας, του οικονομικού και του ιδιωτικού τομέα, κατά περίπτωση, εγχώρια χρηματοδότηση με κατανομή στους ετήσιους προϋπολογισμούς τους τουλάχιστον 5% των τρεχουσών δαπανών υγείας τους για την πρόληψη της πανδημίας, την ετοιμότητα, την αντιμετώπιση και την ανάκαμψη των συστημάτων υγείας, ιδίως για τη βελτίωση και τη διατήρηση ικανότητα και εργασία για την καθολική κάλυψη υγείας· και (δ) αναλαμβάνει να διαθέσει, σύμφωνα με τις δυνατότητές του, το XX% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος του στη διεθνή συνεργασία και βοήθεια στους τομείς της πρόληψης πανδημίας, της ετοιμότητας, της αντιμετώπισης και της ανάκαμψης των συστημάτων υγείας, ιδίως για τις αναπτυσσόμενες χώρες, μεταξύ άλλων μέσω διεθνών οργανισμών και υφιστάμενων και νέων μηχανισμών.

Δημιουργία χρηματοοικονομικής δομής που απαιτεί ορισμένα επίπεδα κατανομής του προϋπολογισμού για πανδημίες, ανεξάρτητα από το βάρος.
Άρθρο 20. Διοικητικό όργανο CA+ WHO

1. Ιδρύεται διοικητικό όργανο του ΠΠ+ του ΠΟΥ για την προώθηση της αποτελεσματικής εφαρμογής του ΠΠ+ του ΠΟΥ (εφεξής καλούμενο «Διευθύνον Σώμα»).

2. Το διοικητικό όργανο αποτελείται από: (α) τη διάσκεψη των μερών (COP), η οποία είναι το ανώτατο όργανο του διοικητικού οργάνου, που αποτελείται από τα μέρη και το μοναδικό όργανο λήψης αποφάσεων. και (β) Αξιωματούχοι των Μερών που είναι το διοικητικό όργανο του Διευθύνοντος Οργάνου.

3. Η Επιτροπή Εποπτείας, ως το ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων του WHO COP+, διενεργεί τακτική επανεξέταση κάθε τρία χρόνια της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων του WHO COP+ και τυχόν σχετικών νομικών πράξεων που ενδέχεται να εγκρίνει το COP, και λαμβάνει τις αναγκαίες αποφάσεις για προώθηση της αποτελεσματικής εφαρμογής της ΠΟΥ CA+.

Ίδρυση ενός διοικητικού οργάνου για την επιτήρηση και την ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για την υγεία (το οποίο είναι πιθανό να είναι μέρος του ΠΟΥ).
Άρθρο 21 Συμβουλευτικό σώμα ΠΟΥ CA+Το Συμβουλευτικό Σώμα CA+ του ΠΟΥ («Συμβουλευτικό Σώμα») ιδρύθηκε για να παρέχει συμβουλές και τεχνικές πληροφορίες στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων του COP χωρίς να συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων.

Ένα άλλο εποπτικό όργανο, μέρος αυτού του αυξανόμενου εργατικού δυναμικού διατηρείται αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό.
πηγή

Συγγραφέας
Ντέιβιντ Μπελ

David Bell, Senior Fellow στο Brownstone Institute, Ιατρός Δημόσιας Υγείας και Σύμβουλος Βιοτεχνολογίας Παγκόσμιας Υγείας. Είναι πρώην ιατρός και ερευνητής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), Διευθυντής Προγράμματος για την Ελονοσία και τις Πυρετώδεις ασθένειες στο Foundation for Innovative New Diagnostics (FIND) στη Γενεύη της Ελβετίας και Διευθυντής Global Health Technology στην Intellectual Ventures Global Good. Ίδρυμα στο Bellevue, Ουάσιγκτον, ΗΠΑ.
======================
06 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 
ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ: Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΙΑ


[διεθνής συμφωνία για την πρόληψη και τον έλεγχο των μελλοντικών πανδημιών (Συμφωνία Πανδημίας)
Οι προετοιμασίες για τη δημιουργία της συμφωνίας ξεκίνησαν στα τέλη Μαρτίου 2021, όταν 25 αρχηγοί κυβερνήσεων και διεθνών οργανισμών συγκεντρώθηκαν για μια έκτακτη εικονική συνάντηση σχετικά με μια νέα διεθνή συμφωνία για την ετοιμότητα και την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Τον Σεπτέμβριο του 2021 κυκλοφόρησε ο αποκαλούμενος « οδηγός πανδημίας» και πριν από την έκτακτη συνεδρίαση, η « έκθεση πανδημίας ».
2. Στη «συμφωνία πανδημίας», η κατάργηση του κανόνα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι δυνατή σε περίπτωση εμφάνισης καθεστώτων «πανδημίας» και έκτακτης ανάγκης.
https://regnum.ru/news/polit/3438408.html  ]
================

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) εργάζεται αθόρυβα, σχεδόν κρυφά, για τη λεγόμενη Συμφωνία Πανδημίας. Υπό το πρόσχημα της ανησυχίας για την υγεία των ανθρώπων, μέσω αυτού του νομικά δεσμευτικού εγγράφου, θα επιβληθεί σε ολόκληρο τον κόσμο μια ορισμένη παγκόσμια κυβερνητική δομή, οι εξουσίες της οποίας θα υπερισχύσουν της εξουσίας των εθνικών κυβερνήσεων.
Στα παρασκήνια, σχεδόν κρυφά

Στις 5–7 Δεκεμβρίου, ένα ειδικό Διεθνές Διαπραγματευτικό Όργανο (INB) συνεδριάζει στο πλαίσιο του ΠΟΥ για να αναπτύξει μια παγκόσμια συμφωνία για την πανδημία. Ο ΠΟΥ δημοσίευσε ένα προσχέδιο αυτού του εγγράφου στον ιστότοπό του. Επίσημα, ο ΠΟΥ συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις διαφάνειας στο έργο του. Ωστόσο, η εύρεση αυτού του εγγράφου στην ιστοσελίδα του οργανισμού, που υποτίθεται ότι θα αλλάξει τη ζωή όλων των ανθρώπων στον πλανήτη, είναι αρκετά δύσκολη. Αυτό επισημαίνουν όλοι όσοι προσπαθούν να μελετήσουν το σχέδιο αυτής της Συμφωνίας πριν επιβληθεί σε ολόκληρο τον κόσμο.

Υπάρχουν δύο σημαντικά πράγματα. Το πρώτο από αυτά αφορά όλους, και ειδικά αυτούς που θα συνεχίσουν να παρακολουθούν την ανάπτυξη και την υιοθέτηση αυτού του εγγράφου, που υποτίθεται ότι έχει σχεδιαστεί για να φροντίζει την υγεία των ανθρώπων της γης ενόψει κάποιου είδους «μελλοντικών πανδημιών». Υπάρχουν πολλοί όροι στη Συμφωνία, η ακριβής και συγκεκριμένη σημασία των οποίων δεν εξηγείται. Οι λέξεις είναι γενικά κατανοητές, αλλά αυτό που κρύβουν πίσω τους συχνά μένει εκτός παρενθέσεων, μόνο στο μυαλό των προγραμματιστών αυτού του εγγράφου.

Αυτοί οι όροι και η ασαφής γλώσσα παρέχουν χώρο για ευρεία ερμηνεία στο μέλλον. Αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, αφού αυτή η Συμφωνία, αφού γίνει αποδεκτή και από τα 194 κράτη μέλη του ΠΟΥ, θα γίνει νομικά δεσμευτική και θα χρησιμεύσει ως «νομική» βάση για τη δημιουργία κάποιου είδους υπερεθνικού οργάνου του οποίου οι εξουσίες μπορούν να παρακάμψουν την εξουσία των εθνικών κυβερνήσεων.
Η δεύτερη περίσταση σχετίζεται με το γεγονός ότι η Ρωσία συμμετέχει έμμεσα στην ανάπτυξη της Συμφωνίας για την Πανδημία . Το Υπουργείο Υγείας μας συμμετέχει στη διαδικασία τροποποίησης του Διεθνούς Υγειονομικού Κανονισμού (IHR). Η νέα έκδοση του IHR αναπτύσσεται φαινομενικά για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις «προκλήσεις» που έχει θέσει η πανδημία του κορωνοϊού. Το Αναθεωρημένο ΔΚΥ και η Συμφωνία για την Πανδημία είναι αλληλένδετα καθώς τα νέα ΔΚΥ είναι «προσαρμοσμένα» σε αυτό το έγγραφο.

Για να κάνεις το κεφάλι σου να γυρίζει

Η ίδια η Πανδημική Συμφωνία , η οποία αρχικά είχε την πλήρη ονομασία "Διεθνής Συμφωνία για την Πρόληψη, Ετοιμότητα και Αντίδραση της Πανδημίας", έλαβε μια νέα "τεχνική ονομασία" στο δημοσιευμένο προσχέδιο - "WHO CA +". Σημαίνει τα ακόλουθα - "Σύμβαση ΠΟΥ, συμφωνία ή άλλο διεθνές μέσο για την πρόληψη της πανδημίας, ετοιμότητα και αντίδραση" (Σύμβαση ΠΟΥ, συμφωνία ή άλλο διεθνές μέσο για την πρόληψη της πανδημίας, ετοιμότητα και αντίδραση - από όπου η πρώτη λέξη και τα αρχικά γράμματα του δεύτερου και τρίτες λέξεις). Έτσι, όλοι όσοι συναντούν αυτή τη συντομογραφία στα δυτικά μέσα ενημέρωσης πρέπει να καταλάβουν τι διακυβεύεται.

Δεν είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς γιατί σκιάζονται τα νοήματα και αλλάζουν τα ονόματα. Οι παγκοσμιοποιητές που εκπροσωπούνται από τις κορυφαίες διεθνικές εταιρείες και οι «κύριοι του χρήματος» από τη Wall Street προσπαθούν να κρύψουν το πραγματικό νόημα και σκοπό αυτού του εγγράφου - να προετοιμάσουν τις χώρες του κόσμου για το γεγονός ότι, υπογράφοντας το, θα το κάνουν οικειοθελώς συμφωνούν να δώσουν την κυριαρχία τους και τις ζωές των πολιτών τους στα χέρια της παγκοσμιοποιητικής ελίτ. Η συμφωνία για την πανδημία στοχεύει στη δημιουργία ενός συστήματος πλήρους ηλεκτρονικού ελέγχου στους ανθρώπους όλων των χωρών και δεν έχει καμία σχέση με την υγειονομική περίθαλψη.

Ας αναλύσουμε το πιο σημαντικό πράγμα στο σχέδιο Συμφωνίας για την Πανδημία.
Καλές προθέσεις...

Στο προοίμιο του κειμένου, οι συντάκτες του γράφουν φυσικά για τον σκοπό της Συμφωνίας:

Το WHO CA+ στοχεύει να προστατεύσει τις σημερινές και μελλοντικές γενιές από τις πανδημίες και τις καταστροφικές επιπτώσεις τους και να προωθήσει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υγείας για όλους τους λαούς με βάση την ισότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αλληλεγγύη, με στόχο την επίτευξη καθολικής υγειονομικής κάλυψης και την αναγνώριση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των χωρών και να σέβονται τα εθνικά τους πλαίσια, καθώς και τις διαφορές στην ικανότητα και τα επίπεδα ανάπτυξής τους, μέσω της πληρέστερης δυνατής εθνικής και διεθνούς συνεργασίας για την ενίσχυση της ικανότητας πρόληψης, προετοιμασίας και αντίδρασης σε πανδημίες, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη, έγκαιρη και δίκαιη πρόσβαση στα εργαλεία αντιμετώπισης πανδημιών και στην ανοικοδόμηση βιώσιμων συστημάτων υγείας.

Κάλεσμα σε ό,τι είναι καλό και ενάντια σε ό,τι είναι κακό. Ποιος θα διαφωνήσει; Συμπεριλάβαμε σκόπιμα ένα τόσο μεγάλο απόσπασμα, έτσι ώστε ο αναγνώστης να καταλάβει ότι το έγγραφο, που εκτείνεται σε 32 σελίδες με μικρά γράμματα, είναι ένας σωρός λεκτικών φλοιών. Περιέχει βασικούς κόκκους, στους οποίους είναι δύσκολο να φτάσει κανείς στο βάθος, διαβάζοντας απρόσεκτα ή μη γνωρίζοντας το φόντο. Επομένως, περαιτέρω θα καταφύγουμε σε κατανοητά ρωσικά.
κυβερνητικό σώμα

Έτσι, ο ΠΟΥ τρομάζει τον παγκόσμιο πληθυσμό με επικείμενες πανδημίες, οι οποίες, σύμφωνα με αξιωματούχους του ΠΟΥ, σίγουρα θα συμβούν και από τις οποίες δεν υπάρχει διαφυγή χωρίς τη Συμφωνία για την Πανδημία.

Το πιο ενδιαφέρον μέρος του κειμένου ξεκινά κάπου στη μέση του. Το άρθρο 19 αναφέρεται στο «διοικητικό όργανο» της συμφωνίας. Υποτίθεται ότι θα έχει τριμερή δομή. Αυτές θα είναι: (1) η Διάσκεψη των Μερών, η οποία θα είναι το ανώτατο τμήμα του "Διοικητικού Σώματος". (2) Ομάδα αξιωματούχων των κομμάτων, η οποία θα γίνει διοικητική διαίρεση. (3) Μια διευρυμένη Διάσκεψη των Μερών, "η οποία θα περιλαμβάνει σχετικούς ενδιαφερόμενους φορείς και θα παρέχει ευρεία συμβολή στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων της Διάσκεψης των Μερών", που αναφέρεται στην παράγραφο 1.

Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της ασάφειας και της ασάφειας της διατύπωσης, όπως προαναφέρθηκε. Αλλά τι κρυφοκοιτάζει τώρα μέσα από την ομίχλη που προκαλείται στο 19ο άρθρο; Αυτό είναι ότι κάποιος υπερεθνικός φορέας θα συντονίσει την ετοιμότητα και την αντιμετώπιση της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο - σε περιοχές και εθνικές δικαιοδοσίες.

Δεδομένου ότι ο ΠΟΥ εγγυάται στον κόσμο νέες πανδημίες και δεν έχει βρει άλλο μέσο για την αντιμετώπισή τους εκτός από τον εμβολιασμό και την κήρυξη παγκόσμιας καραντίνας, αυτός ο «συντονισμός» μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα: μια καθολική εντολή εμβολιασμού. δηλώνοντας, κατά τη διακριτική ευχέρεια του «Κυβερνώντος Σώματος», καραντίνα σε οποιαδήποτε χώρα ή ομάδα χωρών ή παγκόσμια καραντίνα· εφαρμογή άλλων περιορισμών σε διαφορετικές κλίμακες. Λαμβάνοντας υπόψη τι αντιμετώπισε ο κόσμος στην τελευταία πανδημία που κηρύχθηκε από τον ΠΟΥ, το πεδίο της φαντασίας είναι πολύ ευρύ.
Σκληρή λογοκρισία

Το άρθρο 16 της Συμφωνίας, με το πρόσχημα της «αύξησης του γραμματισμού πανδημίας και δημόσιας υγείας», εισάγει την απαίτηση για αυστηρή λογοκρισία όλων των τύπων πηγών πληροφοριών που αμφισβητούν τα δεδομένα που προέρχονται από τον ΠΟΥ και το «Διοικητικό Σώμα». Το έγγραφο απαιτεί από κάθε χώρα να «βελτιώσει τον επιστημονικό γραμματισμό... καθώς και την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις πανδημίες και τις συνέπειές τους και να καταπολεμήσει τις ψευδείς, παραπλανητικές πληροφορίες ή την παραπληροφόρηση, μεταξύ άλλων προωθώντας τη διεθνή συνεργασία». Δηλαδή, για την καταπολέμηση της αποκαλούμενης «παραπληροφόρησης» αναμένεται να συνεργαστούν σε διεθνές επίπεδο.

Ταυτόχρονα, κάθε χώρα «δεσμεύεται: να ενημερώνει το κοινό, να κοινοποιεί τους κινδύνους και να διαχειρίζεται τις πληροφορίες για την πανδημία - περίπου TG) μέσω αποτελεσματικών καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων· να διεξάγει τακτική ανάλυση των κοινωνικών δικτύων για τον εντοπισμό και κατανοούν την παραπληροφόρηση και αναπτύσσουν επικοινωνίες και μηνύματα για το κοινό για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων». Δηλαδή, η αμφιβολία που εκφράζεται στο κανάλι TG για την ορθότητα των αποφάσεων του «Σώμα Καθοδήγησης» θα κηρυχθεί έγκλημα.

Οι παγκοσμιοποιητές προτείνουν την «αντιπληροφόρηση» με «αύξηση της έρευνας για εμπόδια συμπεριφοράς και παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμόρφωση με τη δημόσια υγεία, την αξιοπιστία των εμβολίων... την επιστήμη και τους κυβερνητικούς θεσμούς». Η περίεργη έμφαση δίνεται στα εμβόλια. Με άλλα λόγια, εάν μια συγκεκριμένη χώρα υπογράψει τη Συμφωνία για την Πανδημία, τότε από κάθε σίδερο θα χύνονται στους πολίτες της πληροφορίες για τον κίνδυνο, ας πούμε, του κορωνοϊού. Οι άνθρωποι θα αναγκαστούν και πάλι να εμβολιαστούν. Και εναλλακτικές απόψεις, που εκφράζονται από ανεξάρτητους επιδημιολόγους και ιολόγους, θα κηρυχθούν «ψευδείς και εσφαλμένες».
Από πού προέρχονται τα χρήματα, Ζιν;

Το άρθρο 18 της Συμφωνίας για την Πανδημία υποχρεώνει τις χώρες που την υπογράφουν

παρέχει βιώσιμη και προβλέψιμη χρηματοδότηση μέσω υφιστάμενων ή/και νέων μηχανισμών, αυξάνοντας παράλληλα τη διαφάνεια και τη λογοδοσία, για την επίτευξη των στόχων της ΠΟΥ CA+.

Από πού να πάρετε χρήματα; Βρίσκουμε την απάντηση διαβάζοντας περαιτέρω. Για το σκοπό αυτό, «κάθε πλευρά δεσμεύεται να: ενισχύσει και να δώσει προτεραιότητα στην εγχώρια χρηματοδότηση για την πρόληψη μιας πανδημίας... μεταξύ άλλων μέσω της αυξημένης συνεργασίας μεταξύ του τομέα της υγείας, του χρηματοπιστωτικού και του ιδιωτικού τομέα, για την υποστήριξη της πρωτοβάθμιας περίθαλψης και της καθολικής κάλυψης υγείας». Με άλλα λόγια, κάθε χώρα, με δικά της έξοδα και σε βάρος της τοπικής ιδιωτικής επιχείρησης, που θα αναγκαστεί να το κάνει, θα εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της βάσει της Συμφωνίας.

Εάν δεν υπάρχουν δικά τους χρήματα, τότε οι χώρες θα πρέπει να παράσχουν «χρηματοδότηση μέσω υφιστάμενων ή νεοδημιουργηθέντων διεθνών μηχανισμών, δημιουργώντας περιφερειακό και παγκόσμιο δυναμικό…» Και πάλι, άμορφο και ασαφές: πώς να αναπτύξουν αυτό το δυναμικό εάν υπάρχει χωρίς λεφτά? Η απάντηση φαίνεται να είναι η εξής: περικοπή άλλων θέσεων των εθνικών προϋπολογισμών και ανακατεύθυνση κονδυλίων για την υλοποίηση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη Συμφωνία. Πως αλλιώς?
Που βάζεις το διαβατήριό σου;

Το Τσάργκραντ έχει ήδη γράψει ότι η Συμφωνία για την Πανδημία θα δώσει στον ΠΟΥ την εξουσία να υποχρεώνει τους πολίτες όλων των χωρών να εμβολιάζονται και να λαμβάνουν ηλεκτρονικά «εμβολιαστικά διαβατήρια», τα οποία θα είναι πέρασμα στην «κανονική ζωή» και χωρίς τα οποία ένα άτομο θα γίνει απόκληρο. Ο ΠΟΥ εργάζεται ήδη για ένα τέτοιο παγκόσμιο διαβατήριο. Ως πιλοτική τοποθεσία επιλέχθηκαν οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Τώρα, στο προσχέδιο της Συμφωνίας που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο του ΠΟΥ, δεν υπάρχει καμία άμεση ένδειξη ότι αυτό το έγγραφο θα υποχρεώσει όλες τις χώρες να εισαγάγουν "διαβατήρια εμβολιασμού" με βάση τον κωδικό QR , χωρίς τα οποία οι άνθρωποι θα γίνουν κοινωνικοί απόκληροι. Ωστόσο, αμερικανικά μη mainstream μέσα ενημέρωσης έγραψαν σχετικά πριν από λίγο καιρό, αναφέροντας συγκεκριμένες εταιρείες που, υπό την αιγίδα του ΠΟΥ, εργάζονται για τη δημιουργία «εμβολιαστικών διαβατηρίων» με στόχο τη διάδοση αυτής της πρακτικής σε ολόκληρο τον κόσμο. Το Reuters αναφέρει ότι ο ΠΟΥ έχει υπογράψει συμβόλαιο με την Deutsche Telekom "για τη δημιουργία μιας λύσης λογισμικού για την παγκόσμια ηλεκτρονική επαλήθευση των πιστοποιητικών εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού" δεν έχει εξαλειφθεί επίσης.

Δεν χρειάζεται να έχετε επτά ανοίγματα στο μέτωπό σας για να καταλάβετε ότι οι παγκοσμιοποιητές παρακολουθούν στενά τις πληροφορίες που τους φέρνουν σε καθαρό νερό. Τροποποιούν τα επόμενα βήματά τους για να μην απαξιωθούν και να μην προκαλέσουν πολλά επικίνδυνα ερωτήματα στην παγκόσμια κοινή συνείδηση. Αυτό εξηγεί την έλλειψη αναφοράς «εμβολιαστικών διαβατηρίων» στο δημοσιευμένο προσχέδιο της Συμφωνίας για την Πανδημία. Η πίεση για την εισαγωγή τέτοιων διαβατηρίων κρύβεται πίσω από φράσεις όπως «οι χώρες πρέπει να αναλάβουν δράση» για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Το γράφημα σπάει

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξη της Συμφωνίας για την Πανδημία, το ευρέως συμφωνημένο σχέδιό της θα πρέπει να βρίσκεται στο τραπέζι του Γενικού Διευθυντή του ΠΟΥ τον Μάιο του 2023. Και τον Μάιο του 2024, η Συμφωνία για την Πανδημία σχεδιάζεται να εγκριθεί στην Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας, η οποία είναι το ανώτατο όργανο του ΠΟΥ. Ωστόσο, πολλοί επικριτές του ΠΟΥ στη Δύση, που συμφωνούν με τις εκτιμήσεις μας για το σχέδιο Συμφωνίας, φοβούνται ότι αυτό το έγγραφο θα εγκριθεί ήδη από τον Μάιο του 2023.

Εφιστάται η προσοχή στην ακραία αδιαφάνεια των εργασιών της προαναφερθείσας Διεθνούς Ομάδας Διαπραγματεύσεων (INB), που αυτές τις μέρες «παρασύρεται» στο προσχέδιο του εγγράφου. Αυτή είναι η βάση για τον φόβο ότι το χρονοδιάγραμμα για την έγκριση της συμφωνίας μπορεί να επιταχυνθεί. Και από αυτή την άποψη, είναι πολύ πιθανό όλος ο κόσμος να ακούσει ξανά σύντομα για το «ξέσπασμα» του κορωνοϊού ή για μια νέα «ασθένεια» που θα κηρυχθεί θανατηφόρα, που απαιτεί εμβολιασμό και, κατά συνέπεια, την εισαγωγή ηλεκτρονικού ελέγχου μέσω Κωδικοί QR.
Πρέπει να βιαστούμε

Συνοψίζοντας ένα μεγάλο και άμορφο έγγραφο, είναι απαραίτητο να τονίσουμε το κύριο πράγμα: υπό το πρόσχημα του ΠΟΥ και υπό το λάβαρο της ανησυχίας για την υγεία της ανθρωπότητας, η παγκοσμιοποιητική ελίτ ετοιμάζει ένα νομικά δεσμευτικό έγγραφο, υπογράφοντας το οποίο όλες οι χώρες θα εκχωρήσουν την κυριαρχία τους σε ένα ορισμένο «Ηγετικό Σώμα». Ταυτόχρονα, η σύνθεση αυτού του «Καθοδηγητικού Σώματος» προφανώς δεν θα είναι ξεκάθαρη μέχρι την τελευταία στιγμή -ακόμα και μετά την υπογραφή της Συμφωνίας από όλους. Ταυτόχρονα όμως είναι ήδη ξεκάθαρο ότι οι αποφάσεις του «Διοικητικού Σώματος» θα είναι πολύ δύσκολο να αμφισβητηθούν, αφού τονίζεται συνεχώς η νομική ευθύνη των χωρών για την εφαρμογή της Συμφωνίας.
Και λοιπόν?

Ταυτόχρονα, διαβάζει μεταξύ των γραμμών ότι δεν μπορεί να υπάρχουν χώρες που δεν θα υπογράψουν τη Συμφωνία για την Πανδημία. Και τι θα γίνει με όσους εξακολουθούν να αρνούνται να το κάνουν; Θα κηρυχτούν απατεώνες; Η Ρωσία πρέπει να αποχωρήσει αμέσως από τον ΠΟΥ και να σταματήσει κάθε συμμετοχή στην προετοιμασία της Συμφωνίας για την Πανδημία. Και, φυσικά, δεν χρειάζεται να το υπογράψουμε. Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί, δεδομένης της ήδη συσσωρευμένης κρίσιμης μάζας υλικών στον Τύπο μας σχετικά με αυτό το θέμα, το ρωσικό Υπουργείο Υγείας εξακολουθεί να συνεργάζεται με τον ΠΟΥ.
πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Club of Rome -- Αποπληθυσμοποίηση του Πλανήτη Γη. Επιτροπή των 300

Ατζέντα 2030:Στρατηγικές μείωσης του πληθυσμού

Νέα συνεργασία μεταξύ του Ιδρύματος Rockefeller και του ΠΟΥ για παγκόσμια συντονισμένη αντιμετώπιση της πανδημίας